kritiki / Fotografska razstava RE:START
Fotografije Boruta Krajnca, Mateja Leskovška in Mira Majcna z zadnje turneje Pankrtov, Mladinin oder na Festivalu Lent, Maribor
MLADINA, št. 27, 8. 7. 2010

Boštjan Bračič, radijski moderator
© Marko Pigac
Boštjan Bračič, radijski moderator: “Mladinina razstava na Lentu je majhna, a zelo ekspresivna. Vtis, ki sem ga dobil na razstavi, sem takoj povezal s svojim občutkom, da si moramo ljudje pomagati sami, ker nam politiki ne bodo. Tako Pankrti kot fotke z njihovih koncertov izražajo krik po svobodi in uporu, gre za občutek, ki ga iščejo tudi ljudje, ki so Pankrtom zvesti. Navdušila me je fotografija fanta iz občinstva, ki kar pije glasbo in duh uporništva. Pankrti so bend, ki si je upal stopiti iz sivine.”
Mario Berdič, likovni kritik: “Avtorji so se s prepoznavnimi izrazi, poudarjajoč likovne vrednote fotografskih posnetkov, tematsko osredotočili vsak na svojo fazo dogajanja ob turneji očitno še zmeraj aktualnih, neuničljivih bad boysov. Majcen je tako beležil predvsem ‘back stage’ prizore, Krajnc je pri fotografiranju ‘on stage’ prizorov izrabil izjemno težke svetlobne razmere, Leskovšek pa se je s težavno portretno motiviko (z ozirom na okoliščine) osredotočil predvsem na čustvene odzive občinstva.”
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Boštjan Bračič, radijski moderator
© Marko Pigac
Boštjan Bračič, radijski moderator: “Mladinina razstava na Lentu je majhna, a zelo ekspresivna. Vtis, ki sem ga dobil na razstavi, sem takoj povezal s svojim občutkom, da si moramo ljudje pomagati sami, ker nam politiki ne bodo. Tako Pankrti kot fotke z njihovih koncertov izražajo krik po svobodi in uporu, gre za občutek, ki ga iščejo tudi ljudje, ki so Pankrtom zvesti. Navdušila me je fotografija fanta iz občinstva, ki kar pije glasbo in duh uporništva. Pankrti so bend, ki si je upal stopiti iz sivine.”
Mario Berdič, likovni kritik: “Avtorji so se s prepoznavnimi izrazi, poudarjajoč likovne vrednote fotografskih posnetkov, tematsko osredotočili vsak na svojo fazo dogajanja ob turneji očitno še zmeraj aktualnih, neuničljivih bad boysov. Majcen je tako beležil predvsem ‘back stage’ prizore, Krajnc je pri fotografiranju ‘on stage’ prizorov izrabil izjemno težke svetlobne razmere, Leskovšek pa se je s težavno portretno motiviko (z ozirom na okoliščine) osredotočil predvsem na čustvene odzive občinstva.”

Mario Berdič, likovni kritik
© Marko Pigac