Staš Zgonik

30. 9. 2010  |  Mladina 39  |  Ekonomija

Top flop: EU TV

Vir: Evropska komisija

Evropska avdio-vizualna direktiva od držav članic Evropske unije zahteva, da zagotovijo, da bo na televizijskih programih, registriranih na njihovem ozemlju, vsaj polovico sporeda predstavljala evropska produkcija, prav tako pa morajo dela neodvisnih evropskih producentov sestavljati najmanj 10 odstotkov sporeda ali 10 odstotkov programskega proračuna. Šport, novice in oglaševanje v kvote niso všteti. Evropska komisija vsaki dve leti spremlja uresničevanje direktive, v najnovejšem poročilu pa ugotavlja, da je leta 2008 delež evropske produkcije v EU v povprečju 63-odstoten, neodvisna evropska produkcija pa je pomenila 34 odstotkov programskega časa. Medtem ko so zahtevani delež neodvisne evropske produkcije dosegli v vseh državah EU, pa glede deleža vse evropske produkcije v sporedu televizij negativno izstopajo tri države, med njimi tudi Slovenija.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.