30. 9. 2010 | Mladina 39 | Ekonomija
Top flop: EU TV
Vir: Evropska komisija
Evropska avdio-vizualna direktiva od držav članic Evropske unije zahteva, da zagotovijo, da bo na televizijskih programih, registriranih na njihovem ozemlju, vsaj polovico sporeda predstavljala evropska produkcija, prav tako pa morajo dela neodvisnih evropskih producentov sestavljati najmanj 10 odstotkov sporeda ali 10 odstotkov programskega proračuna. Šport, novice in oglaševanje v kvote niso všteti. Evropska komisija vsaki dve leti spremlja uresničevanje direktive, v najnovejšem poročilu pa ugotavlja, da je leta 2008 delež evropske produkcije v EU v povprečju 63-odstoten, neodvisna evropska produkcija pa je pomenila 34 odstotkov programskega časa. Medtem ko so zahtevani delež neodvisne evropske produkcije dosegli v vseh državah EU, pa glede deleža vse evropske produkcije v sporedu televizij negativno izstopajo tri države, med njimi tudi Slovenija.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.