8 dni na teden / Dr. Patrick Vlačič
Minister za promet 
Staš Zgonik 
MLADINA, št. 40, 7. 10. 2010
 

© Borut Krajnc
 
Ta teden je iz Srbije odrinil prvi vlak novega skupnega podjetja slovenskih, hrvaških in srbskih železnic, poimenovanega Cargo 10. Novo podjetje naj bi pripomoglo k hitrejšemu prevozu tovora po desetem evropskem prometnem koridorju, ki poteka skozi te države. Kaj se je dogajalo do sedaj? Kaj je oviralo hitrejši pretok blaga?
Zakaj je potrebna ustanovitev skupnega podjetja? Ali ne bi bilo mogoče administrativnih ovir odstraniti tudi brez tega?
Desetega prometnega koridorja sicer ne sestavljajo samo Slovenija, Hrvaška in Srbija ...
Vsaj za zdaj naj ustanovitev skupnega podjetja ne bi bila povezana z vlaganji v izboljšanje železniške infrastrukture. Glede na pričakovani povečan promet pa bo verjetno v prihodnosti smiselno razmišljati tudi o tem.
Glede na to, da ima vsako od železniških podjetij v skupni družbi tretjinski delež, ali obstaja realna »nevarnost« odločanja dva proti enemu?
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
   Staš Zgonik 
MLADINA, št. 40, 7. 10. 2010
   
© Borut Krajnc
  Ta teden je iz Srbije odrinil prvi vlak novega skupnega podjetja slovenskih, hrvaških in srbskih železnic, poimenovanega Cargo 10. Novo podjetje naj bi pripomoglo k hitrejšemu prevozu tovora po desetem evropskem prometnem koridorju, ki poteka skozi te države. Kaj se je dogajalo do sedaj? Kaj je oviralo hitrejši pretok blaga?
 Zakaj je potrebna ustanovitev skupnega podjetja? Ali ne bi bilo mogoče administrativnih ovir odstraniti tudi brez tega?
 Desetega prometnega koridorja sicer ne sestavljajo samo Slovenija, Hrvaška in Srbija ...
 Vsaj za zdaj naj ustanovitev skupnega podjetja ne bi bila povezana z vlaganji v izboljšanje železniške infrastrukture. Glede na pričakovani povečan promet pa bo verjetno v prihodnosti smiselno razmišljati tudi o tem.
 Glede na to, da ima vsako od železniških podjetij v skupni družbi tretjinski delež, ali obstaja realna »nevarnost« odločanja dva proti enemu?