kritiki / Razstava z razmeroma dolgim naslovom, sestavljenim iz devetih besed

Razstava slikarja Arjana Pregla, Galerija Equrna, Ljubljana

MLADINA, št. 44, 4. 11. 2010

Tadej Zupančič, novinar in publicist

Tadej Zupančič, novinar in publicist
© Rolf Gillespie

Tadej Zupančič, novinar in publicist: “Super. V ciklusu Slika v sliki sem končno izvedel, kaj slike počnejo, ko jih sicer ne vidimo, torej ko spimo, če jih imamo doma, ali pa so galerije zaprte: zalivajo rože, se sončijo, potujejo po svetu, sprehajajo se, lovijo metulje ... in imajo fetiš na teniske. Kar odleglo mi je, saj so ravno takšne kot mi. Ciklus je krasen in zavajajoče preprost, kombinacija svinčnika in olja na platnu pa zelo elegantna.”

Alenka Kreč Bricelj, umetnostna zgodovinarka
: “Razstava je logično nadaljevanje Arjanovih prejšnjih ciklov in hkrati tudi ustvarjalni preskok, kot smo tega pri njem že vajeni. Odlično uporablja citate iz svoje simbolne zakladnice, ki zajema vse od pop kulture do filozofije, in nam jih predstavlja na vedno drugačen, a vendar prepoznaven avtorski način. Ironična distanca do umetnosti in podobe kot take, njegova lucidnost in humor pa pričajo o res žlahtni navezi misli in veščine. Arjan seka!”

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 44, 4. 11. 2010

Tadej Zupančič, novinar in publicist

Tadej Zupančič, novinar in publicist
© Rolf Gillespie

Tadej Zupančič, novinar in publicist: “Super. V ciklusu Slika v sliki sem končno izvedel, kaj slike počnejo, ko jih sicer ne vidimo, torej ko spimo, če jih imamo doma, ali pa so galerije zaprte: zalivajo rože, se sončijo, potujejo po svetu, sprehajajo se, lovijo metulje ... in imajo fetiš na teniske. Kar odleglo mi je, saj so ravno takšne kot mi. Ciklus je krasen in zavajajoče preprost, kombinacija svinčnika in olja na platnu pa zelo elegantna.”

Alenka Kreč Bricelj, umetnostna zgodovinarka
: “Razstava je logično nadaljevanje Arjanovih prejšnjih ciklov in hkrati tudi ustvarjalni preskok, kot smo tega pri njem že vajeni. Odlično uporablja citate iz svoje simbolne zakladnice, ki zajema vse od pop kulture do filozofije, in nam jih predstavlja na vedno drugačen, a vendar prepoznaven avtorski način. Ironična distanca do umetnosti in podobe kot take, njegova lucidnost in humor pa pričajo o res žlahtni navezi misli in veščine. Arjan seka!”

Alenka Kreč Bricelj, umetnostna zgodovinarka

Alenka Kreč Bricelj, umetnostna zgodovinarka
© arhiv Mladine

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Kako postati Slovenec?

Kakšna sreča, da se nam ni treba učiti slovenščine pri 30 ali celo 50 letih

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi