Striptiz / Barbara Pia Jenič, režiserka, igralka in producentka
... o novi predstavi gledališča Senzorium “Krst”, ki bo 8. novembra premierno uprizorjena na Ljubljanskem gradu
MLADINA, št. 44, 4. 11. 2010

© Borut Peterlin
“V projektu Krst po motivih Krsta pri Savici (Prešeren, Smole) vidim zgodovino, ki se ponavlja in paralele pokristjanjevanja in vstopa v Evropsko unijo ter kapitalizma dva tisoč let pozneje ... Kapitalizem je krut in za umetnika ni dovolj biti nadarjen. Moraš se znati prodati in tržiti. Moraš biti dober obrtnik, trgovec in vlagatelj. Sprejemati moraš poslovne odločitve in vzpostavljati strategije. Umetniki bi morali biti bolj ekonomsko poučeni, se zavedati pomembnosti psiholoških pogodb, poslovnih odnosov ... in ne le zamaknjeno tuliti v luno in upati, da bo nekdo enkrat razumel naše vizije ... Iščem stičišča ekonomije in umetnosti. Ekonomija brez prave vizije nas pelje v zgodbo, ki jo ponujata Alan Wilder (Recoil, Ex Depeche Mode) in Dmitry Semenov v videu “Allelujah”. Simbioza obeh kvalitet, vizionarskoumetniške in tržnoekonomske bi morala biti čarobna formula, sinergijski učinek dveh različnih, a zelo komplementarnih svetov. Brez umetnosti Slovenija ne bi bila to, kar je, brez prave duhovne vizije v ekonomiji pa ne bo obstala.”
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

© Borut Peterlin
“V projektu Krst po motivih Krsta pri Savici (Prešeren, Smole) vidim zgodovino, ki se ponavlja in paralele pokristjanjevanja in vstopa v Evropsko unijo ter kapitalizma dva tisoč let pozneje ... Kapitalizem je krut in za umetnika ni dovolj biti nadarjen. Moraš se znati prodati in tržiti. Moraš biti dober obrtnik, trgovec in vlagatelj. Sprejemati moraš poslovne odločitve in vzpostavljati strategije. Umetniki bi morali biti bolj ekonomsko poučeni, se zavedati pomembnosti psiholoških pogodb, poslovnih odnosov ... in ne le zamaknjeno tuliti v luno in upati, da bo nekdo enkrat razumel naše vizije ... Iščem stičišča ekonomije in umetnosti. Ekonomija brez prave vizije nas pelje v zgodbo, ki jo ponujata Alan Wilder (Recoil, Ex Depeche Mode) in Dmitry Semenov v videu “Allelujah”. Simbioza obeh kvalitet, vizionarskoumetniške in tržnoekonomske bi morala biti čarobna formula, sinergijski učinek dveh različnih, a zelo komplementarnih svetov. Brez umetnosti Slovenija ne bi bila to, kar je, brez prave duhovne vizije v ekonomiji pa ne bo obstala.”