Staš Zgonik

11. 11. 2010  |  Mladina 45  |  Ekonomija

Top flop: Inovativnost

Vir: Eurostat

Med letoma 2006 in 2008 je dobra polovica (52 %) podjetij v Evropski uniji izvajala inovacijske aktivnosti. V Sloveniji je bil ta delež malenkost pod evropskim povprečjem - 50,3 odstotka. Med podjetji z inovacijskimi aktivnostmi jih je 34 odstotkov pri tem sodelovalo z drugimi podjetji ali ustanovami, kot so na primer inštituti in univerze. V Sloveniji je ta delež nadpovprečno visok - 48-odstoten. Najbolj množično je sodelovanje na Danskem (57 %), najmanj pa v Bolgariji in Latviji (17 %). Pri tem je Slovenija država, katere podjetja pri inovacijskih dejavnostih proporcionalno največ sodelujejo s podjetji in ustanovami iz drugih držav članic EU, saj je takih kar 35 odstotkov vseh podjetij. Najmanj naklonjeni evropskemu sodelovanju so v Španiji in Italiji, kjer je takih podjetij le štiri odstotke.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.