Staš Zgonik

11. 11. 2010  |  Mladina 45  |  Ekonomija

Top flop: Inovativnost

Vir: Eurostat

Med letoma 2006 in 2008 je dobra polovica (52 %) podjetij v Evropski uniji izvajala inovacijske aktivnosti. V Sloveniji je bil ta delež malenkost pod evropskim povprečjem - 50,3 odstotka. Med podjetji z inovacijskimi aktivnostmi jih je 34 odstotkov pri tem sodelovalo z drugimi podjetji ali ustanovami, kot so na primer inštituti in univerze. V Sloveniji je ta delež nadpovprečno visok - 48-odstoten. Najbolj množično je sodelovanje na Danskem (57 %), najmanj pa v Bolgariji in Latviji (17 %). Pri tem je Slovenija država, katere podjetja pri inovacijskih dejavnostih proporcionalno največ sodelujejo s podjetji in ustanovami iz drugih držav članic EU, saj je takih kar 35 odstotkov vseh podjetij. Najmanj naklonjeni evropskemu sodelovanju so v Španiji in Italiji, kjer je takih podjetij le štiri odstotke.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članke za daljše obdobje, se morate prijaviti. Prijavite se . Ostala ponudba naročniških paketov se nahaja TUKAJ.

Celotna številka Mladine je vaša za 3,7 evra. Za nakup tedenskega dostopa do vsebine pošljite SMS z vsebino MLADINA2 na številko 7890.

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €
  • Polletni zakup ogleda člankov
    75 €
  • Letni zakup ogleda člankov
    149 €
  • Spletna Mladina - mesečna naročnina na spletne vsebine, prekini kadarkoli
    14 €

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.