25. 11. 2010 | Mladina 47 | Kultura
Premiera gledališke predstave Jakob Ruda
V režiji Sebastijana Horvata, Prešernovo gledališče Kranj
Dr. Lučka Kajfež Bogataj, profesorica na biotehniški fakulteti
© Borut Peterlin
Dr. Lučka Kajfež Bogataj, profesorica na biotehniški fakulteti: “Preden sem si ogledala predstavo, sem brala napovednike v medijih (moja napaka!) in sem morda zato pričakovala preveč! Prvi del predstave je tih in pretemačen, drugi del pa pretirano buren s kar preveč odrskih dodatkov. Žal ne daje bistvene sodobne asociacije na tajkunstvo in ne razvije moralnih dilem okrog žrtvovanja osebne sreče za finančno preživetje. Jakob Ruda želi biti velika predstava, pa zato nima prave literarne predloge, niti dovolj karizmatičnega ansambla, pa tudi ne dovolj dovzetne publike.”
Rastislav Rastko Tepina, lajnar EU: “No, ravno Cankar pa to ni! Ko Cankarju vzameš njegove ‘črke’ in gledališču vzameš možnost biti viden (prvi del), potem se vprašamo, zakaj le to razkošje dolgčasa. Za režiserjevo provokacijo gre: do kod lahko grem, da mi bodo ‘ljubljanske kuharice’ v svoji dvoličnosti še vedno ploskale?! No, na premieri se je vseeno našel starejši gledališki sladokusec, ki je glasno vzkliknil: ‘Cesar je vendar nag!’”
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
25. 11. 2010 | Mladina 47 | Kultura
Dr. Lučka Kajfež Bogataj, profesorica na biotehniški fakulteti
© Borut Peterlin
Dr. Lučka Kajfež Bogataj, profesorica na biotehniški fakulteti: “Preden sem si ogledala predstavo, sem brala napovednike v medijih (moja napaka!) in sem morda zato pričakovala preveč! Prvi del predstave je tih in pretemačen, drugi del pa pretirano buren s kar preveč odrskih dodatkov. Žal ne daje bistvene sodobne asociacije na tajkunstvo in ne razvije moralnih dilem okrog žrtvovanja osebne sreče za finančno preživetje. Jakob Ruda želi biti velika predstava, pa zato nima prave literarne predloge, niti dovolj karizmatičnega ansambla, pa tudi ne dovolj dovzetne publike.”
Rastislav Rastko Tepina, lajnar EU: “No, ravno Cankar pa to ni! Ko Cankarju vzameš njegove ‘črke’ in gledališču vzameš možnost biti viden (prvi del), potem se vprašamo, zakaj le to razkošje dolgčasa. Za režiserjevo provokacijo gre: do kod lahko grem, da mi bodo ‘ljubljanske kuharice’ v svoji dvoličnosti še vedno ploskale?! No, na premieri se je vseeno našel starejši gledališki sladokusec, ki je glasno vzkliknil: ‘Cesar je vendar nag!’”
Rastislav Rastko Tepina, lajnar EU
© MATIC ZORMAN
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.