Plošče / Accept: Blood of the Nations
2010, Nuclear Blast
Max Modic
MLADINA, št. 49, 9. 12. 2010
+ + + +
Kakih petnajst let bo, odkar smo pomahali v slovo zasedbi, ki je v osemdesetih letih v težkometalni sekciji po zaslugi visoko nastavljenega vokala markantnega Uda Dirkschneiderja in alter hitov Balls to the Wall, Fast as a Shark, Metal Heart in drugih pomenila resno in ostro konkurenco ponarodeli stadionski atrakciji, zasedbi Scorpions. Ta se je potem znatno zmehčala, skupina Accept pa je prepričljivo mrknila. Skepsa pred prisluhom prvemu novemu studijskemu izdelku po letu 1996 s frontmanom Markom Tornillom je tako upravičena, a se razblini že po uvodnih skladbah Beat the Bastards in Teutonic Terror, ki jima sledi še deset lekcij iz veščega preigravanja klišejev, zaradi katerih so metalci v podzemlju urbane godbe postali tako mogočno pleme. Tevtonska klasika.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Max Modic
MLADINA, št. 49, 9. 12. 2010
+ + + +
Kakih petnajst let bo, odkar smo pomahali v slovo zasedbi, ki je v osemdesetih letih v težkometalni sekciji po zaslugi visoko nastavljenega vokala markantnega Uda Dirkschneiderja in alter hitov Balls to the Wall, Fast as a Shark, Metal Heart in drugih pomenila resno in ostro konkurenco ponarodeli stadionski atrakciji, zasedbi Scorpions. Ta se je potem znatno zmehčala, skupina Accept pa je prepričljivo mrknila. Skepsa pred prisluhom prvemu novemu studijskemu izdelku po letu 1996 s frontmanom Markom Tornillom je tako upravičena, a se razblini že po uvodnih skladbah Beat the Bastards in Teutonic Terror, ki jima sledi še deset lekcij iz veščega preigravanja klišejev, zaradi katerih so metalci v podzemlju urbane godbe postali tako mogočno pleme. Tevtonska klasika.