Plošče / Mark Fell: Multistability
2010, Raster-Noton
Goran Kompoš
MLADINA, št. 51, 22. 12. 2010
+ + + + +
Britanski elektrončkar je v dobrih desetih letih ustvaril enega najbolj prepoznavnih glasbenih jezikov. Kot polovica čislanega dvojca SND je digitalno ritmično ekstremnost pripeljal na sam rob zvočne kompleksnosti, v kateri pa je mojstrsko ohranil senzibilni značaj elektronske glasbe. Z novo solistično ploščo je uglasbil trditev, »da je glasba orodje za oblikovanje izkušnje časa«, a čeprav ga tovrstni diskurz postavlja med zvočne mislece, skozi zapuščino plesne glasbe potrdi, da avantgarda in pop ne stojita nujno na nasprotnih bregovih. Razdrobljenim, zatikajočim se zvočnim nizom oporo najde v konsistentnem, iregularnem ritmiziranju in subtilnih melodičnih nastavkih, iz katerih izoblikuje naporno in hkrati izjemno prijetno glasbeno izkušnjo.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 51, 22. 12. 2010
+ + + + +
Britanski elektrončkar je v dobrih desetih letih ustvaril enega najbolj prepoznavnih glasbenih jezikov. Kot polovica čislanega dvojca SND je digitalno ritmično ekstremnost pripeljal na sam rob zvočne kompleksnosti, v kateri pa je mojstrsko ohranil senzibilni značaj elektronske glasbe. Z novo solistično ploščo je uglasbil trditev, »da je glasba orodje za oblikovanje izkušnje časa«, a čeprav ga tovrstni diskurz postavlja med zvočne mislece, skozi zapuščino plesne glasbe potrdi, da avantgarda in pop ne stojita nujno na nasprotnih bregovih. Razdrobljenim, zatikajočim se zvočnim nizom oporo najde v konsistentnem, iregularnem ritmiziranju in subtilnih melodičnih nastavkih, iz katerih izoblikuje naporno in hkrati izjemno prijetno glasbeno izkušnjo.