DVD / 39 stopnic
Alfred Hitchcock Robert Donat, Madeleine Carroll, Lucie Mannheim, Godfrey Tearle, Peggy Ashcroft
Marcel Štefančič, jr. 
MLADINA, št. 1, 6. 1. 2011
 
 
  
  
39 stopnic je ime tajne vohunske organizacije - in ime popolnega trilerja, trilerja trilerjev. Ko Richard Hannay (Robert Donat), Kanadčan na začasnem delu v Angliji, nehote pade v objem Annabelle Smith (Lucie Mannheim), ki pravi, da jo ima na muhi tajna vohunska organizacija, mora planiti v beg - za njim so policija, vohuni in morilci, iz dežja stalno pada pod kap, skriva se v dimu hlapona in škotskih meglicah, skače skozi okna, izkorišča psihozo mase, nikjer ni varen, še najmanj na političnem shodu ali pa vodvilskem šovu gospoda s totalnim spominom. Ni počitka - brezdelje in lenarjenje sta le past. Alfred Hitchcock je s tem filmom ustvaril prvi sodobni ringelšpil suspenza. Danes, dobrih 75 let kasneje, ga še vedno vsi imitirajo. In le kako ga ne bi, če pa izgleda kot film, ki je našel - ali bolje rečeno, iznašel - Sveti gral suspenza. Še vedno vsi kopljejo po njem. Še vedno ga vsi rentgenizirajo. Še vedno ga vsi obdelujejo. Še vedno skušajo dešifrirati njegov magični element X, njegov Rosebud. Trik je v sankah: sedeš na sanke in se spustiš po strmem hribu, pri čemer pomisliš le - kaj se ti med sankanjem ne more zgoditi? Jasno, sankaču se mora potem v filmu zgoditi natanko vse to. In če ne gre drugače, se prime za zrak. Bad guy se ne more - ker mu manjka konček enega prsta.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
 
   Marcel Štefančič, jr. 
MLADINA, št. 1, 6. 1. 2011
    
  
   39 stopnic je ime tajne vohunske organizacije - in ime popolnega trilerja, trilerja trilerjev. Ko Richard Hannay (Robert Donat), Kanadčan na začasnem delu v Angliji, nehote pade v objem Annabelle Smith (Lucie Mannheim), ki pravi, da jo ima na muhi tajna vohunska organizacija, mora planiti v beg - za njim so policija, vohuni in morilci, iz dežja stalno pada pod kap, skriva se v dimu hlapona in škotskih meglicah, skače skozi okna, izkorišča psihozo mase, nikjer ni varen, še najmanj na političnem shodu ali pa vodvilskem šovu gospoda s totalnim spominom. Ni počitka - brezdelje in lenarjenje sta le past. Alfred Hitchcock je s tem filmom ustvaril prvi sodobni ringelšpil suspenza. Danes, dobrih 75 let kasneje, ga še vedno vsi imitirajo. In le kako ga ne bi, če pa izgleda kot film, ki je našel - ali bolje rečeno, iznašel - Sveti gral suspenza. Še vedno vsi kopljejo po njem. Še vedno ga vsi rentgenizirajo. Še vedno ga vsi obdelujejo. Še vedno skušajo dešifrirati njegov magični element X, njegov Rosebud. Trik je v sankah: sedeš na sanke in se spustiš po strmem hribu, pri čemer pomisliš le - kaj se ti med sankanjem ne more zgoditi? Jasno, sankaču se mora potem v filmu zgoditi natanko vse to. In če ne gre drugače, se prime za zrak. Bad guy se ne more - ker mu manjka konček enega prsta.