Darja Kocbek

 |  Mladina 4  |  Ekonomija

Kalkulator: Kratke novice

/media/www/slike.old/mladina/tintervjunovak_tereza_bk_copy1.jpg

© Borut Krajnc

SID banka pomaga podjetjem

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Darja Kocbek

 |  Mladina 4  |  Ekonomija

/media/www/slike.old/mladina/tintervjunovak_tereza_bk_copy1.jpg

© Borut Krajnc

SID banka pomaga podjetjem

Potem ko je SID banka lani gospodarstvu prek poslovnih bank ali neposredno namenila približno milijardo evrov, bo letos ob pričakovani postopni normalizaciji razmer na finančnem trgu dodelila okoli 800 milijonov evrov in se pri tem bolj osredotočila na razvojno financiranje, napoveduje predsednik uprave banke Sibil Svilan. Za leti 2011 in 2012 predvideva bistveno nižjo rast potreb po financiranju na podlagi protikriznih ukrepov, zato bo SID banka lahko krepila svojo osnovno dejavnost na področju razvojnega financiranja. Z njo želi spodbuditi tehnološki razvoj, ki bo omogočil vzdržno gospodarsko rast. Poudarek bo še naprej na varovanju okolja in energetski učinkovitosti, po novem pa tudi na ohranjanju delovnih mest in ustvarjanju novih.

Potrošniki so izbrali Fructal

Društvo potrošnikov za rangiranje in definiranje blagovnih in storitvenih znamk si.Brand je objavilo lestvico 50 najboljših slovenskih blagovnih znamk. Na prvih treh mestih so Fructal, Paloma in Radenska. V raziskavi je sodelovalo 1056 potrošnikov iz vse Slovenije. Odgovarjali so na vprašanja o zavedanju, priljubljenosti, prepoznavnosti, všečnosti in uporabnosti blagovnih in storitvenih znamk.

Zavarovalnice pobrale več premij

Za nekaj manj kot 2,1 milijarde evrov premij so po prvih podatkih lani zbrale slovenske zavarovalnice, od tega 1,4 milijarde evrov za premoženjska zavarovanja in 655 milijonov evrov za življenjska zavarovanja, navajajo v slovenskem zavarovalnem združenju. Največji tržni delež po zbranih premijah ima s 37 odstotki Triglav, s 13 odstotki ji sledita Adriatic Slovenica in Zavarovalnica Maribor. Na področju premoženjskih zavarovanj je Triglav na vrhu s 35-odstotnim deležem, pri življenjskih zavarovanjih pa z 41 odstotki. Pri premoženjskih zavarovanjih sta na drugem in tretjem mestu Adriatic Slovenica (17 odstotkov) in Vzajemna (16 odstotkov), pri življenjskih zavarovanjih pa Zavarovalnica Maribor (14 odstotkov) in KD Življenje (13,8 odstotka).

Helios se boji stečaja Merkurja

Po slabem letu 2009, ko je svetovna gospodarska kriza Helios najbolj prizadela, je bilo leto 2010 bolj prijazno. Realizacija se je povečala za 14 odstotkov, dodatno rast pa predsednik uprave Uroš Slavinec pričakuje tudi letos, a se boji posledic morebitnega stečaja Merkurja in gradbenih podjetij: »Plan smo zastavili razmeroma ambiciozno. Glede na leto 2010 naj bi za približno deset odstotkov povečali prodajo. Vendar si še ne upam napovedovati, ali bomo ta plan dosegli. Zelo me skrbi situacija v Sloveniji in v državah nekdanje Jugoslavije.«



Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.