Marcel Štefančič, jr.

3. 2. 2011  |  Mladina 5  |  Kultura  |  Film

Hrana d.d.

Robert Kenner Gary Hirshberg, Michael Pollan, Joel Salatin, Eric Schlosser

/media/www/slike.old/mladina/dvdhrana.jpg

 

V temle šokantnem, ekspozejskem, aktivističnem dokumentarcu slišimo: »Industrija noče, da bi vedeli, kaj jemo - če bi vedeli, ne bi več hoteli jesti.« V povprečnem ameriškem supermarketu je 47.000 različnih produktov, kar pomeni, da imajo ljudje veliko izbiro, toda v resnici izbire sploh nimajo - izbirajo lahko le med produkti, za katere ne vedo, kako so nastali. V supermarketih ni več letnih časov - paradižnik celo leto izgleda kot pojem paradižnika. Piščance so redizajnirali, tako da hitreje rastejo in da se bolj zredijo. In tako dalje. Industrijski način pridelovanja hrane se je začel s fast-foodom, ki ni spremenil le načina, kako hrano jemo, ampak tudi način, kako hrano proizvajamo. Ergo: tudi če ne jeste v fast-food restavracijah, še vedno jeste hrano, ki jo je proizvedel prav ta fast-food sistem. Stroški poceni hrane so orjaški. In pogubni.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.