Urša Marn

5. 8. 2011  |  Mladina 31  |  Ekonomija

Težave s kredibilnostjo. A čigavo?

EU je zaradi evropske dolžniške krize vse bolj kritična do bonitetnih agencij. Terja več regulacije in nadzora, razmišlja pa tudi o ustanovitvi svoje agencije.

Mojmir Mrak, Ekonomska fakulteta v Ljubljani: »Vprašajmo se, kdo prav zdaj najbolj napada bonitetne agencije. Biznis že ne. Napadalni so politiki, to pa ni ravno dober obet za neko hudo neodvisnost morebitne bonitetne agencije EU.«

Mojmir Mrak, Ekonomska fakulteta v Ljubljani: »Vprašajmo se, kdo prav zdaj najbolj napada bonitetne agencije. Biznis že ne. Napadalni so politiki, to pa ni ravno dober obet za neko hudo neodvisnost morebitne bonitetne agencije EU.«
© Borut Krajnc

»Vsi sovražijo bonitetne agencije in nihče jih ne sovraži bolj kot Evropejci,« pravi Wolfgang Münchau, vplivni komentator časnika Financial Times. Je sovraštvo utemeljeno? So kreditne bonitetne agencije res vir vsega zla, nekakšna Al Kaida finančnih trgov? Ali pa so v tej krizi postale le priročen grešni kozel za politike? Resnica je, tako kot navadno, nekje vmes.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.