Plošča / Beirut: The Rip Tide
2011, Pompeii Records
Veljko Njegovan
MLADINA, št. 32, 12. 8. 2011
+ + + + +
Ameriška indie zasedba Beirut se je že od prvega albuma (Gulag Orkestar, 2006) navduševala nad balkanskim glasbenim izročilom, na drugem (The Flying Club Cup, 2007) je ustvarila očarljivo mešanico glasbene zapuščine jugovzhodne Evrope in vplivov francoskega šansona, na pravkar izdanem tretjem albumu pa se odmika od mednarodnih glasbenih vplivov in se bolj osredotoča na formo kakovostnega popa. Kljub temu je The Rip Tide plošča, ki še zmeraj združuje prej omenjene elemente, hkrati pa očitno opozarja na ustvarjalno zrelost frontmana in vokalista Zacha Condona, ki mu je z izbiro že znanega instrumentarija, značilnim vokalom in poglobljenimi besedili uspelo ustvariti pravo malo mojstrovino neodvisnega popa. Očarljivo.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Veljko Njegovan
MLADINA, št. 32, 12. 8. 2011
+ + + + +
Ameriška indie zasedba Beirut se je že od prvega albuma (Gulag Orkestar, 2006) navduševala nad balkanskim glasbenim izročilom, na drugem (The Flying Club Cup, 2007) je ustvarila očarljivo mešanico glasbene zapuščine jugovzhodne Evrope in vplivov francoskega šansona, na pravkar izdanem tretjem albumu pa se odmika od mednarodnih glasbenih vplivov in se bolj osredotoča na formo kakovostnega popa. Kljub temu je The Rip Tide plošča, ki še zmeraj združuje prej omenjene elemente, hkrati pa očitno opozarja na ustvarjalno zrelost frontmana in vokalista Zacha Condona, ki mu je z izbiro že znanega instrumentarija, značilnim vokalom in poglobljenimi besedili uspelo ustvariti pravo malo mojstrovino neodvisnega popa. Očarljivo.