18. 9. 2000 | Mladina 38
Predvolilna podtikanja
Kaj vse še čaka Slovence
Do slovenskih parlamentarnih volitev je le še slab mesec, kaj pretresljivega v okviru predvolilne kampanje pa se pri nas še ni zgodilo. Vsaj kar se tiče medsebojne verbalne rokoborbe. Slovenske volitve niso edine, ki ta trenutek pretresajo svetovno politično sceno. Nekdanji sodržavljani Srbi se bodo že tri tedne pred nami, 24. septembra, spustili v boj za novega predsednika. Ali bo Slobo končno padel ali ne? Ker so javnomnenjske ankete veliko bolj na strani kandidata Demokratične srbske opozicije Vojislava Koštunice (45,1 odstotka) kot Slobe (38,3 odstotka), so se simpatizerjem slednjega začele tresti hlače. Izgovori so že na dlani. Če zmaga Koštunica, potem bo to zarota CIE, kot se je to zgodilo v sedemdesetih letih v Čilu (vprašanje pa je, če se bo Slobo kot Allende branil z mitraljezom). Socialistična stranka Srbije in stranka Miloševićeve soproge Mirjane Marković opozicijo razglašajo kot izdajalce, Natove plačance, ki bodo po morebitni zmagi v deželo pripeljali okupatorje. Najdlje pa je s svojimi ugotovitvami šel jugoslovanski Goebbels, član JUL-a, Goran Matić, ki je strokovno ugotovil, da je Koštuničev predvolilni jumbo plakat (na njem so samo njegove oči in napis: Kdo vas lahko pogleda v oči - Koštunica) delo CIE. Namesto oči predsedniškega kandidata so na panoju oči "hudičevega odvetnika" Ala Pacina. To pa naj bi bila stalna praksa CIE pri lažiranju volitev. Američani pa imajo zagotovo več dela kot s srbskimi volitvami pri sebi doma. Tam imajo pač Georgea Busha mlajšega, ki je nedvomno popestril letošnjo predsedniško kampanjo. Poleg tega da je nevedoč, da je prižgan mikrofon, ozmerjal novinarja New York Times, da je "Mayor League Asshole", so tv-analitiki ugotovili, da so se republikanci lotili tudi subliminalnih tv-oglasov. V zmerjanju demokratov v zvezi z zdravstvenim zavarovanjem se za delček sekunde pojavi v ozadju napis podgane. Podobne poskuse s komercialnimi reklamami so delali že v šestdesetih in sedemdesetih letih. Bojda naj bi se vtisnile v podzavest.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
18. 9. 2000 | Mladina 38
Do slovenskih parlamentarnih volitev je le še slab mesec, kaj pretresljivega v okviru predvolilne kampanje pa se pri nas še ni zgodilo. Vsaj kar se tiče medsebojne verbalne rokoborbe. Slovenske volitve niso edine, ki ta trenutek pretresajo svetovno politično sceno. Nekdanji sodržavljani Srbi se bodo že tri tedne pred nami, 24. septembra, spustili v boj za novega predsednika. Ali bo Slobo končno padel ali ne? Ker so javnomnenjske ankete veliko bolj na strani kandidata Demokratične srbske opozicije Vojislava Koštunice (45,1 odstotka) kot Slobe (38,3 odstotka), so se simpatizerjem slednjega začele tresti hlače. Izgovori so že na dlani. Če zmaga Koštunica, potem bo to zarota CIE, kot se je to zgodilo v sedemdesetih letih v Čilu (vprašanje pa je, če se bo Slobo kot Allende branil z mitraljezom). Socialistična stranka Srbije in stranka Miloševićeve soproge Mirjane Marković opozicijo razglašajo kot izdajalce, Natove plačance, ki bodo po morebitni zmagi v deželo pripeljali okupatorje. Najdlje pa je s svojimi ugotovitvami šel jugoslovanski Goebbels, član JUL-a, Goran Matić, ki je strokovno ugotovil, da je Koštuničev predvolilni jumbo plakat (na njem so samo njegove oči in napis: Kdo vas lahko pogleda v oči - Koštunica) delo CIE. Namesto oči predsedniškega kandidata so na panoju oči "hudičevega odvetnika" Ala Pacina. To pa naj bi bila stalna praksa CIE pri lažiranju volitev. Američani pa imajo zagotovo več dela kot s srbskimi volitvami pri sebi doma. Tam imajo pač Georgea Busha mlajšega, ki je nedvomno popestril letošnjo predsedniško kampanjo. Poleg tega da je nevedoč, da je prižgan mikrofon, ozmerjal novinarja New York Times, da je "Mayor League Asshole", so tv-analitiki ugotovili, da so se republikanci lotili tudi subliminalnih tv-oglasov. V zmerjanju demokratov v zvezi z zdravstvenim zavarovanjem se za delček sekunde pojavi v ozadju napis podgane. Podobne poskuse s komercialnimi reklamami so delali že v šestdesetih in sedemdesetih letih. Bojda naj bi se vtisnile v podzavest.