SK

 |  Mladina 39

Predvolilni molk TV Popra

Kandidat Kobal brez jogurta

Boris Kobal: Poprovci se vračamo na TV šele po volitvah.

Boris Kobal: Poprovci se vračamo na TV šele po volitvah.
© Denis Sarkić

Dolgo časa je vladala negotovost, kakšna usoda bo doletela humoristično oddajo TV Poper. Šefom državne televizije očitno humor, ki ga producirajo Kobal, Devetak, Verč in kolegi, ni najbolj pri srcu, predvsem pa naj bi bili neprijetni pritiski z desnega političnega bloka. Vse skupaj je prišlo celo tako daleč, da so vodilni dušebrižniki na Televiziji Slovenija razmišljali o tem, da bi oddajo preprosto ukinili. Ekipa TV Popra seveda ni stala križem rok, ampak se je s preverjeno in uspešno blagovno znamko oglasila pri naših komercialnih televizijskih hišah. Po razpoložljivih informacijah so pogovori najdlje prišli na Kanalu A, toda na sestanku med ustvarjalci oddaje in vodilnimi z državne televizije je očitno prišlo do preobrata in dogovora o nadaljnjem sodelovanju. Na rezultate dogovora, predvsem pa na to, kako "poprana" bo oddaja v prihodnje, pa bomo vendarle morali počakati do novembra. Pravijo, da zamuda nastaja zaradi priprave nove scene, neuradno pa smo izvedeli, da so vzrok za zamudo državnozborske volitve; očitno bi bilo preveliko tveganje v času ostrega predvolilnega boja v eter spustiti "nepredvidljive" Justinčiča, Frančka Domobrančka, družino Vižintin in druge popularne like TV Popra. Poleg tega se oddaji, ki bo sicer še naprej nastajala v studiu koprske televizije, obeta nova selitev v petkovem večernem terminu. Na sporedu bo namreč šele po Odmevih, tako da bo na ogled le publiki, ki ne odhaja "spat s kokošmi", predvsem pa poprovci ne bodo mogli kvarno vplivati na najmlajše gledalce.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

SK

 |  Mladina 39

Boris Kobal: Poprovci se vračamo na TV šele po volitvah.

Boris Kobal: Poprovci se vračamo na TV šele po volitvah.
© Denis Sarkić

Dolgo časa je vladala negotovost, kakšna usoda bo doletela humoristično oddajo TV Poper. Šefom državne televizije očitno humor, ki ga producirajo Kobal, Devetak, Verč in kolegi, ni najbolj pri srcu, predvsem pa naj bi bili neprijetni pritiski z desnega političnega bloka. Vse skupaj je prišlo celo tako daleč, da so vodilni dušebrižniki na Televiziji Slovenija razmišljali o tem, da bi oddajo preprosto ukinili. Ekipa TV Popra seveda ni stala križem rok, ampak se je s preverjeno in uspešno blagovno znamko oglasila pri naših komercialnih televizijskih hišah. Po razpoložljivih informacijah so pogovori najdlje prišli na Kanalu A, toda na sestanku med ustvarjalci oddaje in vodilnimi z državne televizije je očitno prišlo do preobrata in dogovora o nadaljnjem sodelovanju. Na rezultate dogovora, predvsem pa na to, kako "poprana" bo oddaja v prihodnje, pa bomo vendarle morali počakati do novembra. Pravijo, da zamuda nastaja zaradi priprave nove scene, neuradno pa smo izvedeli, da so vzrok za zamudo državnozborske volitve; očitno bi bilo preveliko tveganje v času ostrega predvolilnega boja v eter spustiti "nepredvidljive" Justinčiča, Frančka Domobrančka, družino Vižintin in druge popularne like TV Popra. Poleg tega se oddaji, ki bo sicer še naprej nastajala v studiu koprske televizije, obeta nova selitev v petkovem večernem terminu. Na sporedu bo namreč šele po Odmevih, tako da bo na ogled le publiki, ki ne odhaja "spat s kokošmi", predvsem pa poprovci ne bodo mogli kvarno vplivati na najmlajše gledalce.

Ustvarjalci oddaje pa nimajo težav le s svojimi uredniki, ampak tudi na drugih področjih, kjer bi lahko unovčili svojo priljubljenost. Sežansko podjetje, ki skrbi za reklamo in oglaševanje vipavskega podjetja Agroind, je pripravilo scenarij za reklamni spot, v katerem bi lider TV Popra Boris Kobal predstavljal nove jogurte iz Yovilanda, mlekarne, ki deluje v sklopu Agroinda. Toda nadzorni svet podjetja se z glavnim igralcem v reklami ni strinjal, saj naj Kobal ne bi bil najbolj primerna oseba za reklamiranje podjetja, v katerem so večinski lastniki kmetje. (Znano je, kako so se le-ti opredelili ob letošnjem "kmečkem puntu".) Snovalci reklame so seveda upoštevali "politično" voljo naročnika in Kobala zamenjali - z drugim poprovcem, Inaciem Bitchendejem, popularnim Belino. S temnopoltim igralcem se pravzaprav odpirajo nove možnosti učinkovitega in "opaznega" reklamiranja mlečnih izdelkov ...