KH

 |  Mladina 39

Trboveljčani se vozijo samo s taksiji

Za 6 ali 7 km 150 tolarjev

Po besedah župana Trbovelj Žige Žgajnarja so se v Trbovljah taksisti pojavili pred dvema oz. tremi leti, ko je podjetje Integral, d.o.o., ki skrbi za lokalni avtobusni prevoz v mestu rudarjev, za svoje potnike začelo zviševati cene. Do lani so trboveljski kavboji za volanom, neomejeni z zakonom, na črno služili denar in počasi obvladali trg prevoznikov v mestu in okolici. Njihova ponudba je bila občutneje cenejša. Poleg tega pa ni bilo treba čakati in pešačiti od postaje do doma.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

KH

 |  Mladina 39

Po besedah župana Trbovelj Žige Žgajnarja so se v Trbovljah taksisti pojavili pred dvema oz. tremi leti, ko je podjetje Integral, d.o.o., ki skrbi za lokalni avtobusni prevoz v mestu rudarjev, za svoje potnike začelo zviševati cene. Do lani so trboveljski kavboji za volanom, neomejeni z zakonom, na črno služili denar in počasi obvladali trg prevoznikov v mestu in okolici. Njihova ponudba je bila občutneje cenejša. Poleg tega pa ni bilo treba čakati in pešačiti od postaje do doma.

Med 11 avtobusnimi postajami v Trbovljah se zdaj nepristano giblje 10 taksijev (ob vikendih še nekaj več), posebej za prevoz z železniške postaje pa vozijo minibusi. Od desetih taksijev jih je 7 v lasti Kissco, d. o. o. "Od železniške postaje do katere koli hiše v mestu (kar približno znaša 6-7 kilometrov), ki ni v hribu, zaračunamo 150 sit na osebo, medtem ko avtobus stane 170 sit. Stranka nas pokliče na eno od šestih stalno delujočih številk mobitela, drugače pa se prilagajamo voznemu redu vlakov in drugim dejavnostim, kot je recimo zabava za vikend. Od leta 1998, ko smo začeli delati, še nikoli nismo imeli izgube, pa čeprav so naši avtomobili uničeni že po enem letu dela. Zdaj ko so se ljudje navadili celo v službo peljati s taksijem, tudi če zvišamo ceno, ne bomo izgubili strank. Mislim, da bomo na tržišču ostali še dlje časa in se še razširili, med drugim tudi zato, ker nimamo prave konkurence," pravi direktor in lastnik Kissca, Kasim Husanović. Pri avtobusarjih pri Integralu pa pravijo, da je ne glede na to, da imajo avtobusi brezplačne vozovnice za upokojence in posebne ugodnosti za dijake (ki jih financira občina), čez krepak milijon tolarjev minusa na mesec. Za zdaj pa se v Trbovljah, po besedih domačinov, "vsi vozijo s taksijem, tudi na obisk k stari mami, ki živi v sosedni ulici".