|  Mladina 41

Draženje volilcev

Žabarji prišli po glasove ...

Poznavalci pravijo, da letošnja volilna kampanja ne prinaša veliko novega. Stranke in kandidati uporabljajo bolj ali manj znane poteze, s katerimi želijo prepričati volilce. V poplavi reklam in oglasov nekoliko izstopa preprost plakat, ki se je pojavil v Ajdovščini. So prišli iz Ljubljane, da bi nam ukradli glasove? Tako se sprašuje poslanec stranke SLS + SKD Branko Tomažič. Pripravo lokalne volilne strategije je zaupal ajdovski agenciji, ki želi ostati neimenovana; pravijo, da jim lahko sicer propade posel pri drugače mislečih kandidatih oziroma strankah.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 41

Poznavalci pravijo, da letošnja volilna kampanja ne prinaša veliko novega. Stranke in kandidati uporabljajo bolj ali manj znane poteze, s katerimi želijo prepričati volilce. V poplavi reklam in oglasov nekoliko izstopa preprost plakat, ki se je pojavil v Ajdovščini. So prišli iz Ljubljane, da bi nam ukradli glasove? Tako se sprašuje poslanec stranke SLS + SKD Branko Tomažič. Pripravo lokalne volilne strategije je zaupal ajdovski agenciji, ki želi ostati neimenovana; pravijo, da jim lahko sicer propade posel pri drugače mislečih kandidatih oziroma strankah.

Plakat spada k t. i. "teasing reklami". V prostem prevodu to pomeni draženje oziroma nagajanje (nategovanje?!), saj prvotnemu plakatu z dvoumno vsebino sledi nadaljevanje, iz katerega je šele razvidno, kdo se predstavlja na tak način. Branko Tomažič in njegov volilni štab seveda opozarjata na kandidate, ki so prišli iz prestolnice na podeželje nabirat glasove.

Čeprav imajo podobne "težave" tudi drugod po Sloveniji, je morda položaj v Ajdovščini nekoliko poseben, saj je tamkajšnje volilno telo že vrsto let dokaj naklonjeno desnemu političnemu bloku. Tega se seveda v strankarskih centralah dobro zavedajo; lep primer je Kanalec Ivo Hvalica, ki si je parlamentarno službo izboril prav prek ajdovskih volilcev. V Janševi stranki očitno želijo zaigrati na preverjene karte in so ajdovskim volilcem tokrat "podtaknili" (ljubljanskega) ministra Brejca. Tomažič računa, da bo z "draženjem" volilce prepričal, naj dobro premislijo, komu bodo namenili svoj glas; barvi ali imenom.