4. 12. 2000 | Mladina 49
RK Fructal Union
Boljši časi za vipavski šport
Ko so prišle na dan prve informacije o nameri Uniona, da prevzame ajdovski Fructal, je v Vipavski dolini prevladovalo prepričanje, da se kaj takega enostavno ne more zgoditi. Toda medtem je Union vendarle dokaj gladko in enostavno postal večinski lastnik ponosa Ajdovščine. Seveda so se hitro pojavila ugibanja, kaj bo "združitev" prinesla zaposlenim oziroma Dolini nasploh. Večina se jih s tem načinom centralizacije ne strinja, a krivcev ne vidijo samo v Ljubljani, ampak tudi v vrhu podjetja in gotovo med poslanci in politiki, ki so tako ali drugače povezani z Vipavsko dolino. Slišati je celo, da se je zgodilo nekaj podobnega kot takrat, ko je večino finančnega poslovanja na tem koncu Slovenije prevzela mariborska Nova KBM, da so torej vso stvar zakuhali prav politiki.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
4. 12. 2000 | Mladina 49
Ko so prišle na dan prve informacije o nameri Uniona, da prevzame ajdovski Fructal, je v Vipavski dolini prevladovalo prepričanje, da se kaj takega enostavno ne more zgoditi. Toda medtem je Union vendarle dokaj gladko in enostavno postal večinski lastnik ponosa Ajdovščine. Seveda so se hitro pojavila ugibanja, kaj bo "združitev" prinesla zaposlenim oziroma Dolini nasploh. Večina se jih s tem načinom centralizacije ne strinja, a krivcev ne vidijo samo v Ljubljani, ampak tudi v vrhu podjetja in gotovo med poslanci in politiki, ki so tako ali drugače povezani z Vipavsko dolino. Slišati je celo, da se je zgodilo nekaj podobnega kot takrat, ko je večino finančnega poslovanja na tem koncu Slovenije prevzela mariborska Nova KBM, da so torej vso stvar zakuhali prav politiki.
Toda ko se je prvi prah nekoliko polegel, so ljudje začeli razmišljati tudi drugače. O tem, da bi lahko bilo tudi narobe, da bi torej Fructal lahko "pojedel" Union, tisti, ki jim je blizu šport, pa pravijo, da slabše, kot je, preprosto ne more biti. V mislih imajo predvsem nezanimanje Fructala za oglaševanje skozi športno dogajanje na Ajdovskem. Zamere izhajajo iz rokometnih krogov, začele pa so se pred leti, ko je bil Fructal glavni pokrovitelj moške ekipe, ki je nastopala v prvi slovenski ligi. Pripravili so optimističen načrt preboja v Evropo, toda zaradi nespametne kadrovske in tudi finančne politike (tujci so redno prejemali plačilo, domači igralci so morali nanj čakati v nedogled) je izbruhnila stavka, to je botrovalo izpadu iz lige, logična posledica pa je bila prekinitev sodelovanja. Fructal se je odtlej na ta način promoviral samo še s preverjenimi športnimi blagovnimi znamkami, seveda predvsem na ravni reprezentanc; športni del marketinške finančne pogače je bil torej večinoma porabljen v Ljubljani. Glede na dosedanje tovrstne poteze Uniona je morda pričakovati, da bo v prihodnje svojega novega "otroka", podjetje Fructal, bolj promoviral tudi prek lokalnega športa. Morda bi lahko začel prav z rokometom in tako popravil krivico izpred nekaj let...