TV 3 se gleda

Cime dviguje ratinge

Dribler Sebastijan Cimerotić

Dribler Sebastijan Cimerotić
© Denis Sarkić

V slovenskem medijskem prostoru imamo poleg javnega zavoda RTVS le še tri televizijske postaje, ki jih lahko gleda večina Slovenije. Če moramo RTVS plačevati ne glede na to, kaj nam ponujajo, se morajo ostale komercialne postaje potruditi in svojim gledalcem ponuditi nekaj gledljivega.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Dribler Sebastijan Cimerotić

Dribler Sebastijan Cimerotić
© Denis Sarkić

V slovenskem medijskem prostoru imamo poleg javnega zavoda RTVS le še tri televizijske postaje, ki jih lahko gleda večina Slovenije. Če moramo RTVS plačevati ne glede na to, kaj nam ponujajo, se morajo ostale komercialne postaje potruditi in svojim gledalcem ponuditi nekaj gledljivega.

Kanal A in POP TV sta se lotila zadeve s pomočjo filmov in informativnih oddaj. TV 3 pa se je lotila slovenskih gledalcev malo drugače. Najprej so gledalcem ponudili nekaj glasbenih oddaj, ki jih ni bilo moč videti na nobeni drugi televizijski postaji. Naslednji korak so bili prenosi nogometnih tekem španskega in italijanskega prvenstva, kar so slovenski ljubitelji nogometa sprejeli z navdušenjem. Pred božično-novoletnimi prazniki pa so privrženci nogometnega usnja lahko nedeljsko popoldne uživali v neposrednem prenosu tekme italijanskega prvenstva med Udinesejem in Leccejem. Dvoboj dveh, za italijanske razmere povprečnih ekip je bil za trojkine gledalce zanimiv predvsem zaradi driblerja s Prul Sebastijana Cimerotiča ali Cimirotiča, kot mu pravijo Italijani, ki si trenutno služi kruh v rdeče-rumenem Leccejevem dresu.

Cime svojih navijačev v domovini ni razočaral in pokazal, da njegovih driblingov tudi italijanski branilci ne morejo ustaviti. Kot kaže, je TV 3 postala resna komercialna televizijska postaja, na katero bo treba računati. Samo več Cimeta bo treba, in če je verjeti informacijam s katoliške televizije, naj bi vsak teden predvajali Cimetove tekme.