Gregor Cerar

 |  Mladina 27

Propadajoča mašina

Ljubljanski policisti so za trenutek osrečili Draga P. iz Ljubljane, ko so mu sporočili, da so zasegli njegov nekdanji motor Yamaha FZR 1000. Neznani storilci so mu ga bili ukradli pred tremi leti, v začetku julija 2002. Toda sreča je trajala le, dokler se ni oglasil pri policistih, ki so ga sprva pozvali, naj pride po svoj motor. Bil je sicer zaleten in s tem precej manj vreden kot pred krajo. Tedaj naj bi bil vreden približno milijon tolarjev, zdaj pa le še sto tisočakov. Drago, ki je motor sam predelal in opremil, je prepoznal vse njegove značilnosti, tudi praske in odrgnine. Policisti so mu pritrdili, da zelo dobro pozna svoje motorno kolo, toda obstaja težava. Številke na okvirju motorja so bile zbrušene. Številke na bloku motorja pa so se ujemale s tistimi v uradnih dokumentih, ki jih je Drago še zmeraj hranil. Toda kljub temu Drago ne more do svojega motorja. Policisti so mu dejali, da sploh ni rečeno, da mu bodo motor vrnili. Zbrisanih številk policisti ne morejo razbrati. Drago pravi, da mu je metalurški strokovnjak zatrdil, da so številke v šasijo tovarniško zabite z nekajtonsko silo, zato naj bi jih bilo nemogoče povsem zbrisati. Policisti so mu dejali, da morajo zaslišati še voznika motorja, saj ga je ta morda kupil v dobri veri. To se zdi precej neverjetno, ker tatovi niso imeli originalnih dokumentov, številka motorja pa je bila zbrisana, zato bi bilo takšen motor nemogoče registrirati. Najbrž ne bi opravil niti tehničnega pregleda. Drago je še povedal, da zdaj razbitina njegovega motorja leži na dvorišču Avtoservisa Primožič in propada.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Gregor Cerar

 |  Mladina 27

Ljubljanski policisti so za trenutek osrečili Draga P. iz Ljubljane, ko so mu sporočili, da so zasegli njegov nekdanji motor Yamaha FZR 1000. Neznani storilci so mu ga bili ukradli pred tremi leti, v začetku julija 2002. Toda sreča je trajala le, dokler se ni oglasil pri policistih, ki so ga sprva pozvali, naj pride po svoj motor. Bil je sicer zaleten in s tem precej manj vreden kot pred krajo. Tedaj naj bi bil vreden približno milijon tolarjev, zdaj pa le še sto tisočakov. Drago, ki je motor sam predelal in opremil, je prepoznal vse njegove značilnosti, tudi praske in odrgnine. Policisti so mu pritrdili, da zelo dobro pozna svoje motorno kolo, toda obstaja težava. Številke na okvirju motorja so bile zbrušene. Številke na bloku motorja pa so se ujemale s tistimi v uradnih dokumentih, ki jih je Drago še zmeraj hranil. Toda kljub temu Drago ne more do svojega motorja. Policisti so mu dejali, da sploh ni rečeno, da mu bodo motor vrnili. Zbrisanih številk policisti ne morejo razbrati. Drago pravi, da mu je metalurški strokovnjak zatrdil, da so številke v šasijo tovarniško zabite z nekajtonsko silo, zato naj bi jih bilo nemogoče povsem zbrisati. Policisti so mu dejali, da morajo zaslišati še voznika motorja, saj ga je ta morda kupil v dobri veri. To se zdi precej neverjetno, ker tatovi niso imeli originalnih dokumentov, številka motorja pa je bila zbrisana, zato bi bilo takšen motor nemogoče registrirati. Najbrž ne bi opravil niti tehničnega pregleda. Drago je še povedal, da zdaj razbitina njegovega motorja leži na dvorišču Avtoservisa Primožič in propada.

"Policisti so motorno kolo zasegli zaradi suma, da je pridobljeno s kaznivim dejanjem oziroma izvira iz kaznivega dejanja, saj so ob pregledu motornega kolesa ugotovili, da so številke šasije zbrušene. Tako je bil na podlagi zakona o kazenskem postopku opravljen zaseg motornega kolesa," pravijo na ljubljanski policijski upravi. "Na motornem kolesu so zbrušene številke, tako da je kriminalističnemu tehniku pri pregledu motornega kolesa uspelo ugotoviti delni tovarniški zapis, številk šasije pa ni ugotovil." Motorno kolo, ki so ga zasegli v prometni nesreči, tudi ni bilo registrirano. Zaradi naštetega status lastništva motornega kolesa ni povsem jasen in policisti so na Okrožno državno tožilstvo v Ljubljani vložili poročilo v zvezi z zasegom in s hrambo motornega kolesa, da sodišče odloči glede vrnitve oziroma nadaljnje hrambe vozila. Glede hrambe zaseženega motorja pri zasebniku pa ljubljanski policisti pravijo, da sami nimajo ustreznih površin oziroma prostorov za hrambo zaseženih vozil in je bila zato med vlado, MNZ in izvajalcem sklenjena pogodba o hrambi zaseženih vozil in se ta plačuje v skladu s ceno, določeno v pogodbi.