9. 4. 2006 | Mladina 14
Boleč urgenten obisk
Bolezen ob napačnem času
V ljubljanskem Kliničnem centru je vse več nezadovoljnih pacientov, kar potrjuje število pritožb v zadnjih dveh letih. V letu 2004 so prejeli 209 pritožb, leto pozneje pa se je število podvojilo, bilo jih je kar 448. Eno izmed letošnjih pritožb nam je poslala pacientka, ki je doživela šokanten sprejem v urgentnem bloku Kliničnega centra. 14. februarja okoli 23. ure je pacientka telefonirala v splošno ambulanto urgence zaradi težav v predelu splovila in mehurja. Svetovali so ji, naj obišče dežurno ginekološko ambulanto. Okoli polnoči je prispela na urgenco, kjer so jo napotili pred ambulanto, kjer je kot edini pacient deset minut čakala na sprejem.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
9. 4. 2006 | Mladina 14
V ljubljanskem Kliničnem centru je vse več nezadovoljnih pacientov, kar potrjuje število pritožb v zadnjih dveh letih. V letu 2004 so prejeli 209 pritožb, leto pozneje pa se je število podvojilo, bilo jih je kar 448. Eno izmed letošnjih pritožb nam je poslala pacientka, ki je doživela šokanten sprejem v urgentnem bloku Kliničnega centra. 14. februarja okoli 23. ure je pacientka telefonirala v splošno ambulanto urgence zaradi težav v predelu splovila in mehurja. Svetovali so ji, naj obišče dežurno ginekološko ambulanto. Okoli polnoči je prispela na urgenco, kjer so jo napotili pred ambulanto, kjer je kot edini pacient deset minut čakala na sprejem.
Ob vpoklicu v ordinacijo je dr. Nataša Tul Mandić pacientko sprejela z nespodobnim vprašanjem: "Kako vas ni sram, da ste prišli ob tej uri?" Med pogovorom o bolezni pacientke je vprašanje večkrat ponovila. Gospa je poskušala pojasniti, da v popoldanskem času ni mogla priti, ker v službi ni dobila zamenjave in da ima resne težave. "Ne verjamem vam," je odgovorila zdravnica. Besede so bile za pacientko tako boleče, da je vzela zdravstveno kartico, se ji zahvalila za prijaznost in objokana zapustila ambulanto.
Po neprespani noči se je odločila napisati pritožbo zoper dr. Tul Mandićevo in jo posredovati uradu za pohvale in pritožbe Kliničnega centra. Po treh tednih je dobila odgovor, ki pa jo je še bolj prizadel. Predstojnik Kliničnega oddelka za ginekologijo je namreč po razgovoru z dr. Tul Mandićevo ugotovil, da naj bi gospa prišla v urgentno ambulanto povsem orientirana, neprizadeta in brez kliničnih znakov, ki bi opredeljevali, da gre za akutno ginekološko obolenje. Ob navedenih težavah je zdravnica presodila, da ura ni primerna za obisk. Da bi bilo pismo še bolj boleče, je predstojnik tudi zapisal, da je ob navedenem podvomil, da je šlo za upravičene razloge za obisk urgentne ginekološke ambulante ob tako pozni uri. Ali je gospa v nočnih urah odšla na urgenco zaradi bolečine ali dolgčasa, presodite sami. Se pa dr. Nataši Tul Mandić iskreno opravičuje, ker jo je zmotila med njenim zasluženim počitkom.