9. 4. 2006 | Mladina 14
Feminizirana domovina
Ženske vlečejo vse niti slovenske družbe
Equality Times
Minister za delo Janez Drobnič je zaradi političnega udejstvovanja znan kot velik zagovornik družine in tradicionalnih vrednot, ki jih lahko dosežemo predvsem, če vsak član družine ve, kje je njegovo mesto. Tradicionalno mesto žensk je za štedilnikom. Zato preseneča preobrat v miselnosti ministra, ki sprva ni bil naklonjen ideji svojega predhodnika Vlada Dimovskega, da bi bil sedež Evropskega inštituta za enakost spolov v Ljubljani. Vendar se je sredi prejšnjega leta nova vlada vseeno odločila nadaljevati prej začeti projekt kandidature. V ta namen je bila ustanovljena delovna skupina. V okviru aktivnosti za pridobitev sedeža inštituta je izšel tudi reklamni časopis Equality Times v angleškem in francoskem jeziku, ki bo distribuiran veleposlanicam/kom v Sloveniji in najrazličnejšim evropskim ustanovam, mogoče pa ga je najti tudi na internetu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
9. 4. 2006 | Mladina 14
Equality Times
Minister za delo Janez Drobnič je zaradi političnega udejstvovanja znan kot velik zagovornik družine in tradicionalnih vrednot, ki jih lahko dosežemo predvsem, če vsak član družine ve, kje je njegovo mesto. Tradicionalno mesto žensk je za štedilnikom. Zato preseneča preobrat v miselnosti ministra, ki sprva ni bil naklonjen ideji svojega predhodnika Vlada Dimovskega, da bi bil sedež Evropskega inštituta za enakost spolov v Ljubljani. Vendar se je sredi prejšnjega leta nova vlada vseeno odločila nadaljevati prej začeti projekt kandidature. V ta namen je bila ustanovljena delovna skupina. V okviru aktivnosti za pridobitev sedeža inštituta je izšel tudi reklamni časopis Equality Times v angleškem in francoskem jeziku, ki bo distribuiran veleposlanicam/kom v Sloveniji in najrazličnejšim evropskim ustanovam, mogoče pa ga je najti tudi na internetu.
Nihče ne more spregledati, da je časopis delo Studia Marketing JWT, ki je postavil svoj logotip na najbolj vidno sredino časopisa. Za 3000 kosov angleškega in 2500 kosov francoskega Equality Timesa smo davkoplačevalci odšteli okoli 2,300.000 tolarjev in s tem prehiteli tekmece za sedež inštituta iz Slovaške, Češke in Litve, ki še niso začeli akcije.
Na Uradu za enake možnosti, kjer so pripravili časopis, so prepričani, da bo naša kandidatura uspešna, "ker smo zbrali svež pristop, s katerim bomo na zanimiv način prikazali statistične podatke s področja enakosti spolov ...". Ta sveži pristop se verjetno kaže v sloganih, ki so jih natisnili v tabloidnem časopisu. Tako lahko preberemo o senzacionalnem odkritju domačih novinarjev, da so slovenske ženske resnično enakopravne. To dokazuje dejstvo, da so v vrhu Kliničnega centra celo kar tri ženske. Prav tako naj bi velik uspeh doživela akcija urada Očka, aktiviraj se, zaradi katere naj bi bili nogometni stadioni v Sloveniji prazni, saj se atiji raje odločajo za varstvo svojih in sosedovih otrok kot za spremljanje športa. Propagandni izdelek preseneti tudi s podatki, da Slovenci porabijo 32 minut na dan za vrtnarjenje, ženska populacija pa na vrtičku, med rožicami, zapravi le 25 minut na dan. To pa še ni vse, moški so zamenjali vlogo z ženskami tudi v gospodinjstvu, kjer porabijo za opravila dve uri in štirideset minut dnevno. Preberemo še lahko, da so Slovenske bolj izobražene, saj dvema od treh univerz poveljuje ženska rokah, prav tako prevladujejo v tretji veji oblasti, sodstvu, kjer jih je 70 odstotkov ... Na zavajajočo propagandno akcijo vladnih služb se je že odzvala borka za ženske pravice Mojca Dobnikar, ki je na spletni strani društva Vita Activa analizirala izdelek: "Realnost Equality Timesa in Slovenije je, da si promotorji/ke enakosti ne upajo reči enakosti enakost in neenakosti neenakost. Ker jih je strah, da bi se z jasnim izrekanjem za enakost spolov postavili v tako pogosto smešeno in zasramovano polje feminizma, poskušajo vnaprej postaviti distanco do njega ..."