29. 6. 2006 | Mladina 26
Silly terminali
Tudi vrhunski oblikovalci proti terminalom
Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection
© Arhiv Mladine
Napovedana gradnja plinskih terminalov v Tržaškem zalivu je razjezila tudi priznana imena naše oblikovalsko-komunikacijske stroke. Prvi mož festivala Memefesta Oliver Vodeb je z Majo Hawlina iz oglaševalske agencije Lowe Avanta, ki je na javnih oglasnih mestih zbadala z oglasoma Ciganček ter Irak poživlja, zasnoval komunikacijski koncept, ki kritično obravnava izgradnjo plinskih terminalov. K sodelovanju sta pritegnila vrhunske slovenske ustvarjalce, ki so v izredno kratkem času oblikovali kavne skodelice. Set skodelic so poimenovali "Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection". V sodelovanju s priznanimi imeni, kot so Matevž Medja, Radovan Jenko, Saša Kerkoš, Petja Montanez, Klemen Selan, Tanja Radež in Zora Stančič, so “koncept potem skupaj znotraj ekspertne skupine Peppermind razvili še dalje, postavili na splet in pripravili platformo za širjenje. V tujini je podobnih iniciativ v komunikacijski stroki precej. Tako hiter, odločen in pozitiven odziv priznanih slovenskih oblikovalcev in oblikovalk pa kaže na to, da stroka premore kreativni in profesionalni potencial, željo in pogum za odgovorno in kritično izražanje mnenj”.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
29. 6. 2006 | Mladina 26
Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection
© Arhiv Mladine
Napovedana gradnja plinskih terminalov v Tržaškem zalivu je razjezila tudi priznana imena naše oblikovalsko-komunikacijske stroke. Prvi mož festivala Memefesta Oliver Vodeb je z Majo Hawlina iz oglaševalske agencije Lowe Avanta, ki je na javnih oglasnih mestih zbadala z oglasoma Ciganček ter Irak poživlja, zasnoval komunikacijski koncept, ki kritično obravnava izgradnjo plinskih terminalov. K sodelovanju sta pritegnila vrhunske slovenske ustvarjalce, ki so v izredno kratkem času oblikovali kavne skodelice. Set skodelic so poimenovali "Silly - Anti-Terminal Illy Coffe Cup Collection". V sodelovanju s priznanimi imeni, kot so Matevž Medja, Radovan Jenko, Saša Kerkoš, Petja Montanez, Klemen Selan, Tanja Radež in Zora Stančič, so “koncept potem skupaj znotraj ekspertne skupine Peppermind razvili še dalje, postavili na splet in pripravili platformo za širjenje. V tujini je podobnih iniciativ v komunikacijski stroki precej. Tako hiter, odločen in pozitiven odziv priznanih slovenskih oblikovalcev in oblikovalk pa kaže na to, da stroka premore kreativni in profesionalni potencial, željo in pogum za odgovorno in kritično izražanje mnenj”.
Za kampanjo v obliki ekološko ozaveščenih skodelic kave so se odločili, ker je, kot pravijo, "Ricardo Illy, član uprave podjetja Illy cafe, močno vpleten v vodenje tega ekološko izredno spornega projekta plinskih terminalov v Tržaškem zalivu. Podjetje Illy cafe pa na drugi strani kot pomemben del svoje poslovne kulture javno poudarja in se ponaša z naravovarstveno držo. Vse kaže, da so to zgolj prazne besede". Kampanja antiterminalskega seta za pitje kave je na svetovnem spletu v obliki bloga, za kar so se, kot pravi Vodeb, odločili "...vzbuditi in spodbuditi interakcijo. O vsem, kar je na blogu objavljeno, lahko kdorkoli objavi lastno mnenje in svoj pogled na stvari. Tako že v osnovi preprečimo enosmerno sporočanje vnaprej pripravljenih informacij, ki so morda v interesu tistega, ki komunicira." Ustvarjalci akcije v prihodnosti obljubljajo razstavo, kjer naj bi bilo kavni set tudi mogoče kupiti. Z antiterminalsko kampanjo lahko komunicirate na http://antiterminal.blogspot.com.