Manipulator / Brezplačnih 183.750 evrov

Elan eden od zmagovalcev Eurosonga

Tamara Voštinić
MLADINA, št. 20, 24. 5. 2007

Eurosong je verjetno najbolj gledan glasbeni šov v Evropi. Letošnji izbor za najboljšo pesem naj bi spremljalo 100 milijonov ljudi. Predizbor za finale, ki se je dogajal 10. maja, je med finaliste pognal tudi našo predstavnico. Med vsako pesmijo pa se, kot veleva tradicija Eurosonga, odvrti kratek predstavitveni film (razglednica), ki predstavlja državo gostiteljico. Finsko so nam predstavili v vseh njenih naravnih lepotah, pohvalili so se s finsko savno, pa tudi z odličnimi smučarskimi skakalci. V razglednici, ki je hvalila slednje, ponos finskega naroda, je skakalec letel s smučmi slovenskega proizvajalca Elan. Petintridesetsekundni spot je prav toliko časa prikazoval logotip Elana, kar diši po odlični reklami, če upoštevamo več kot 100 milijonov glav občinstva v 42 državah. Zato nas je zanimalo, koliko so za to reklamo v Elanu plačali. Leon Korošec iz Elana je na to povedal: "Film, ki je bil predvajan v sklopu Evrovizije, je prikazoval različne smučarske skakalce in odločitev o izboru posnetkov je bila v celoti na strani producentov filma. V pripravo filma Elan, tako vsebinsko kot finančno, ni bil vključen."

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Tamara Voštinić
MLADINA, št. 20, 24. 5. 2007

Eurosong je verjetno najbolj gledan glasbeni šov v Evropi. Letošnji izbor za najboljšo pesem naj bi spremljalo 100 milijonov ljudi. Predizbor za finale, ki se je dogajal 10. maja, je med finaliste pognal tudi našo predstavnico. Med vsako pesmijo pa se, kot veleva tradicija Eurosonga, odvrti kratek predstavitveni film (razglednica), ki predstavlja državo gostiteljico. Finsko so nam predstavili v vseh njenih naravnih lepotah, pohvalili so se s finsko savno, pa tudi z odličnimi smučarskimi skakalci. V razglednici, ki je hvalila slednje, ponos finskega naroda, je skakalec letel s smučmi slovenskega proizvajalca Elan. Petintridesetsekundni spot je prav toliko časa prikazoval logotip Elana, kar diši po odlični reklami, če upoštevamo več kot 100 milijonov glav občinstva v 42 državah. Zato nas je zanimalo, koliko so za to reklamo v Elanu plačali. Leon Korošec iz Elana je na to povedal: "Film, ki je bil predvajan v sklopu Evrovizije, je prikazoval različne smučarske skakalce in odločitev o izboru posnetkov je bila v celoti na strani producentov filma. V pripravo filma Elan, tako vsebinsko kot finančno, ni bil vključen."

Vseeno pa je zanimivo, ko se potencialna reklama prelevi v številke; če upoštevamo oglaševalno tarifo TV Slovenije, bi za oglaševanje v vseh 42 državah Elan odštel 183.750 evrov ali dobrih 44 milijonov nekdanjih tolarjev.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.