3. 4. 2008 | Mladina 13
Etnični potniki ...
... so Srbi, Bosanci, Hrvati ...
Adria Airways je pripravila poletni vozni red s štirimi novimi rednimi linijami - Atene, Bukarešta, Oslo in Stockholm. V sporočilu za javnost so zapisali, da želijo z novostmi ustreči "tako poslovnim potnikom zaradi večjega gospodarskega sodelovanja med državami kot tudi slovenskim turistom, katerih zanimanje za omenjene prestolnice se povečuje".
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
3. 4. 2008 | Mladina 13
Adria Airways je pripravila poletni vozni red s štirimi novimi rednimi linijami - Atene, Bukarešta, Oslo in Stockholm. V sporočilu za javnost so zapisali, da želijo z novostmi ustreči "tako poslovnim potnikom zaradi večjega gospodarskega sodelovanja med državami kot tudi slovenskim turistom, katerih zanimanje za omenjene prestolnice se povečuje".
Prav zaradi omenjene obrazložitve toliko bolj preseneča podatek o strukturi potnikov na povezavah z Oslom in Stockholmom, ki ga vsebuje omenjeno sporočilo za javnost: "Zaradi dobrih povezav, ki jih Adria omogoča za JV Evropo, bodo na teh dveh progah potovali pretežno etnični potniki ..." Z drugimi besedami, na letalu bo vsakokrat precej Srbov, Hrvatov in Bosancev, saj so na Švedskem, pa tudi na Norveškem, številne izseljenske skupnosti prebivalcev bivših jugoslovanskih republik. Je bilo to pojasnilo mišljeno kot opozorilo vsem turističnim in poslovnim potnikom?
Podpredsednik uprave Adrie Airways mag. Marjan Ravnikar je pojasnil, da so s to informacijo želeli predvsem opozoriti na razliko strukture letenja v primerjavi z nizkocenovnimi prevozniki in čarterskimi leti: "Nizkocenovni prevozniki in letalske družbe, specializirane za čarterske lete, ne ponujajo vozlišč, temveč le potovanja z letališča na ciljno destinacijo, zato menimo, da je naša prednost prav v destinacijskih povezavah, kar dokazuje vsakoletna rast potnikov v tranzitu v strukturi prepeljanih potnikov."
Zanimivo pa je, da v pojasnilu ni več ne duha ne sluha o "nesrečno" izbranem izrazu "etnični potniki". Zamenjali so jih "tranzitni potniki".
Prednost Adrie pred nizkocenovniki, ki naj bi najbolj privlačila prav tranzitne potnike, naj bi bila sicer v tem, da ponuja nadaljnje povezave od recimo Osla in Stockholma naprej po Skandinaviji in tudi v nasprotni smeri iz Ljubljane na Balkan. In Adria se, po Ravnikarjevih besedah, veseli vedno večjega števila tranzitnih potnikov, v letu 2007 jih je bilo v strukturi njihovih potnikov kar 18 odstotkov, z omenjenima linijama pa želijo to številko še povečati ...