--BREZ NASLOVA--

MLADINA, št. 41, 10. 10. 2000

Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri Gospodarski zbornici Slovenije je podelilo nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov Zlato ogledalo Poletje 2000 Nagrado je prejel oglas "Večna in edinstvena" agencije Grey, ki ga je izdelala za naročnika Riko hiše d.o.o.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MLADINA, št. 41, 10. 10. 2000

Strokovno združenje slovenskih časopisov in revij pri Gospodarski zbornici Slovenije je podelilo nagrado za kreativno ustvarjalnost na področju tiskanih oglasov Zlato ogledalo Poletje 2000 Nagrado je prejel oglas "Večna in edinstvena" agencije Grey, ki ga je izdelala za naročnika Riko hiše d.o.o.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.