Kultura / Ne hodi mi trkat + Novo

Wim Wenders: Sam Shepard, Jessica Lange, Eva Marie Saint; Jean-Pierre Limosin: Eduardo Noriega, Anna Mouglalis

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 24, 14. 6. 2006

Wim Wenders in Sam Shepard sta se po dobrih dvajsetih letih - hja, po filmu Pariz, Teksas - spet združila. In spet skušata na “divjem zahodu” skupaj spraviti disfunkcionalno družino - izgubljenega očeta, izgubljeno mater in izgubljene otroke. Howard (Shepard), h'woodski zvezdnik, junak vesternov z burno kariero, zapusti snemanje svojega zadnjega vesterna in zbeži k svoji mami (Eva Marie Saint), ki mu razkrije, da ima v Montani sina, za katerega do sedaj ni vedel, zato takoj krene v Montano, kjer pa dobi več, kot je iskal, medtem ko Wenders in Shepard dobita drugo priložnost v filmu, ki kaže, da v življenju ni drugih priložnosti - le zamujene.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 24, 14. 6. 2006

Wim Wenders in Sam Shepard sta se po dobrih dvajsetih letih - hja, po filmu Pariz, Teksas - spet združila. In spet skušata na “divjem zahodu” skupaj spraviti disfunkcionalno družino - izgubljenega očeta, izgubljeno mater in izgubljene otroke. Howard (Shepard), h'woodski zvezdnik, junak vesternov z burno kariero, zapusti snemanje svojega zadnjega vesterna in zbeži k svoji mami (Eva Marie Saint), ki mu razkrije, da ima v Montani sina, za katerega do sedaj ni vedel, zato takoj krene v Montano, kjer pa dobi več, kot je iskal, medtem ko Wenders in Shepard dobita drugo priložnost v filmu, ki kaže, da v življenju ni drugih priložnosti - le zamujene.

Ko se človeku povrne spomin, dobi seksapil, toda dobi ga tudi, ko spomin izgubi. In Graham (Eduardo Noriega), ki se v filmu Novo preživlja s fotokopiranjem, je za bejbe čisti afrodiziak - stalno namreč izgublja spomin. Šefica to izkorišča - za seks, okej, za izživljanje svojih fantazij, tako da lahko svojo najljubšo, najbolj "umazano" pozo ponavlja v nedogled. Kdo bolj ljubi - ta, za katerega je fuk vedno nekaj novega, ali ta, ki se spominja vseh detajlov vsakega fuka? Ta, ki ljubi kot otrok, ali ta, ki ljubi kot mati?

Več na http://www.mladina.si/dvd/.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.