Betty

Če živi bejba v Kansasu in če je zelo zatrta, zelo frustrirana in zelo sfantazirana, potem obstaja velika verjetnost, da bo odpotovala v Oz - kot Dorothy v Čarovniku iz Oza. Tudi Betty živi v Kansasu - razlika je le v tem, da odpotuje v soap-opero. Betty (Renee Zellweger) je perfektna gospodinja in perfektna natakarica (naivna, precizna, prevarana), ki hoče postati perfektna medicinska sestra, to pa zato, ker je povsem obsedena z zdravniško TV serijo, ki jo pilotira perfektni dr. David Ravell (Greg Kinnear), toda ko nekega dne vidi, kako najeta morilca skalpirata njenega moža, doživi stres, ki jo butne v neke sorte dementni fantazijski trans, okej, v Oz - v Los Angeles.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Če živi bejba v Kansasu in če je zelo zatrta, zelo frustrirana in zelo sfantazirana, potem obstaja velika verjetnost, da bo odpotovala v Oz - kot Dorothy v Čarovniku iz Oza. Tudi Betty živi v Kansasu - razlika je le v tem, da odpotuje v soap-opero. Betty (Renee Zellweger) je perfektna gospodinja in perfektna natakarica (naivna, precizna, prevarana), ki hoče postati perfektna medicinska sestra, to pa zato, ker je povsem obsedena z zdravniško TV serijo, ki jo pilotira perfektni dr. David Ravell (Greg Kinnear), toda ko nekega dne vidi, kako najeta morilca skalpirata njenega moža, doživi stres, ki jo butne v neke sorte dementni fantazijski trans, okej, v Oz - v Los Angeles.

Betty namreč misli, da je dr. Ravell njen bivši zaročenec, ona pa medicinska sestra. Lahko bi sicer rekli, da razlike med realnostjo in fikcijo ne vidi več, toda problem je v tem, da Betty nikoli ni videla same realnosti. Pa ne zato, ker realnosti ni mogoče videti, ampak zato, ker je realnost deformirana in artificielna. Amerika, v kateri živi Betty, je artificielna, zakotno kičasta, obložena, absurdna, fantazijska - ubijanje je način izražanja, klišeji vsebujejo transcendenco, med restavracijo in rabljenim avtomobilom, Wonderlandom in butasto pričesko, sanjami in showom, instinktom in rasizmom, eskapizmom in mizantropijo, estetiko in terorjem pa je le tanka linija.