Luke Greenfield / Žival

The Animal, 2001

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 40, 9. 10. 2001

Žival je farsa, ki skuša iz Roba Schneiderja narediti Acea Venturo - živalskega detektiva. Le da se živali preselijo vanj. Schneider igra namreč nepomembnega policijskega uradnika, ob katerem se celo mozoljasti pubertetnik z manjvrednostnim kompleksom počuti kot Osama bin Laden. Želi si prave akcije, toda akcija je za druge, zanj so le drobtine, dokler mu po prometni nesreči nori znanstvenik telesa ne nafila z živalskimi organi, ki ga spremenijo v žival, zrelo za akcijo. Kar seveda pomeni, da mu libido divje poskoči, da si z urinom označuje teritorij, da ga rajca surovo meso, da plava kot Flipper, da grize kot policijski pes, da glavo rine v akvarij, da dobi nadnaravne sposobnosti (ja, lahko si liže mednožje), da peca kozo, da opici navija bradavico in da drka kot konj... ee, kot slon. Skratka, scenarij so si izmišljevali kar sproti. Edina vrednota te burleske je Schneider, ki ves čas izgleda tako, kot da nima pojma, da igra v filmu. Zdi se, kot da ga snemajo s skrito kamero. Njegov obraz je brezizrazen - v popolnem kontrapunktu s tem, kar se mu dogaja. Njegove grimase so v vojni s smislom. Bill Murray je znal s takim obrazom delati čudeže, toda Rob Schneider je le mazohist, ki potrebuje čudež. In verjetno nov rektum.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 40, 9. 10. 2001

Žival je farsa, ki skuša iz Roba Schneiderja narediti Acea Venturo - živalskega detektiva. Le da se živali preselijo vanj. Schneider igra namreč nepomembnega policijskega uradnika, ob katerem se celo mozoljasti pubertetnik z manjvrednostnim kompleksom počuti kot Osama bin Laden. Želi si prave akcije, toda akcija je za druge, zanj so le drobtine, dokler mu po prometni nesreči nori znanstvenik telesa ne nafila z živalskimi organi, ki ga spremenijo v žival, zrelo za akcijo. Kar seveda pomeni, da mu libido divje poskoči, da si z urinom označuje teritorij, da ga rajca surovo meso, da plava kot Flipper, da grize kot policijski pes, da glavo rine v akvarij, da dobi nadnaravne sposobnosti (ja, lahko si liže mednožje), da peca kozo, da opici navija bradavico in da drka kot konj... ee, kot slon. Skratka, scenarij so si izmišljevali kar sproti. Edina vrednota te burleske je Schneider, ki ves čas izgleda tako, kot da nima pojma, da igra v filmu. Zdi se, kot da ga snemajo s skrito kamero. Njegov obraz je brezizrazen - v popolnem kontrapunktu s tem, kar se mu dogaja. Njegove grimase so v vojni s smislom. Bill Murray je znal s takim obrazom delati čudeže, toda Rob Schneider je le mazohist, ki potrebuje čudež. In verjetno nov rektum.

PROTI

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

TV komentar

Kako postati Slovenec?

Kakšna sreča, da se nam ni treba učiti slovenščine pri 30 ali celo 50 letih

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi