Pierre-Paul Renders / Zaljubljeni Thomas

Thomas est amoureux, 2000

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 37, 18. 9. 2002

Kul, v prihodnosti bo država tako socialna, da bo skrbela tudi za cyber-freake, ki se bodo poročili z virtualno realnostjo, huh, kot recimo Thomas Thomas (Benoit

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 37, 18. 9. 2002

Kul, v prihodnosti bo država tako socialna, da bo skrbela tudi za cyber-freake, ki se bodo poročili z virtualno realnostjo, huh, kot recimo Thomas Thomas (Benoit

Verhaert), agorafobični in asocialni 33-letnik, ki je zadnjih 8 let preživel v svojem cyber-kokonu, ne da bi enkrat samkrat stopil ven, v realnost. Thomas, zaljubljen v net in cybersex, specifično, v digitalno seksuljo Claro, je alergičen na fizične kontakte in žive ljudi, ki jih vidimo le skozi njegove oči (hja, podobno kot v filmu Lady in the Lake, 1946). Vidimo le, to kar vidi on - tip je kamera, ki hoče postati software. Da njega samega ne vidimo, ne čudi - v nekem smislu ga ni več.

Vsi njegovi kontakti so online - meje njegovega sveta so meje njegovega računalnika. Kar je v računalniku, obstaja - kar je zunaj računalnika, je bolezen. Računalnik je zdravilo, on sam pa bolezen, virus, na katerega se - oh, viziofonsko - lepijo mama, terapevt in zavarovalnica, jasno, vsak s svojo vizijo realne ženske, ki bi ga odrešila te osmoze.

Eni mu ponujajo new-age frikico Melodie (Magali Pinglaut), ki hlepi po intimi, drugi pa zelo voljno, toda distancirano Evo (Aylin Yay), prostitutko iz nacionalnega invalidskega programa. Zaljubljeni Thomas, sicer Rendersov režijski debi, je tragedija, ki izgleda kot komedija: lahko zbežiš, toda država, korporacije in ojdipska tradicija (mama-kurba) te vedno najdejo, tudi na netu.

ZA

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: