Peter & Bobby Farrelly / Kot rit in srajca

Stuck on You, 2003

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 10, 14. 3. 2004

Boter pravi: Zgodovina nas uči le eno - da je mogoče vsakogar ubiti. Hollywood pa pravi: Filmska zgodovina nas uči le eno - da dober marketinški koncept odpre morje. In Ivan Reitman se je verjetno leta 1988 počutil kot Mojzes, ko so njegovo najnovejšo komedijo propagirali s sloganom: "Arnold Schwarzenegger in Danny DeVito sta Dvojčka!" Le zakaj ne? Njegov film je bil čisti high-concept: v filmu je bilo toliko kot v sloganu, in narobe, v sloganu je bilo toliko kot v filmu. Z eno besedo: h'woodski ideal je film, ki ga je mogoče v celoti spraviti v marketinški slogan.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 10, 14. 3. 2004

Boter pravi: Zgodovina nas uči le eno - da je mogoče vsakogar ubiti. Hollywood pa pravi: Filmska zgodovina nas uči le eno - da dober marketinški koncept odpre morje. In Ivan Reitman se je verjetno leta 1988 počutil kot Mojzes, ko so njegovo najnovejšo komedijo propagirali s sloganom: "Arnold Schwarzenegger in Danny DeVito sta Dvojčka!" Le zakaj ne? Njegov film je bil čisti high-concept: v filmu je bilo toliko kot v sloganu, in narobe, v sloganu je bilo toliko kot v filmu. Z eno besedo: h'woodski ideal je film, ki ga je mogoče v celoti spraviti v marketinški slogan.

Film Dvojčka je bil huronski hit, toda začuda ni dobil nadaljevanja, še toliko bolj, ker se je slogan za nadaljevanje ponujal kar sam: "Arnold Schwarzenegger in Danny DeVito sta siamska dvojčka!" In ker Hollywood nikoli ničesar ne vrže proč, sta zdaj nadaljevanje posnela vidno dehidrirana brata Farrelly. Ker pa sta brata auteurja, sta vnesla tudi osebno, moralno noto - nadaljevanje Dvojčkov namreč izgleda tudi kot nadaljevanje njunega hita Butec in butec. Ergo: Matt Damon in Greg Kinnear sta siamska dvojčka. Ko prvi fuka, drugi bere. Razumete, ne - Reitman je zamudil priložnost, da bi šel do konca, zato za detabuizacijo poskrbita brata Farrelly, ki siamska dvojčka za nameček pošljeta v Hollywood. Prvi igra, drugi ima tremo. Jasno, tam nabašeta na Meryl Streep in Cher. Prvo igra Meryl Streep, drugo pa Cher. Šur, ločili so ju ob rojstvu.

PROTI

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: