Srđan Vuletić / Poletje v Zlati dolini

Ljeto v Zlatnoj dolini, 2003

Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 38, 26. 9. 2004

Stevardesa v letalu, ki se plazi nad Sarajevom, potnikom sporoči, da jih ne bodo mučili z razgledom na bedo in da bodo zato to Zlato dolino BiH hitro preleteli, toda ko se preselimo na tla, postane Sarajevo, v katerem se gnetejo revščina, opustošenje, korupcija, invalidi in otroci, ki se zadevajo z lepilom in eskapističnimi, popotnimi iluzijami, prizorišče medgeneracijskega obračuna - male vojne med predvojno in povojno generacijo.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 38, 26. 9. 2004

Stevardesa v letalu, ki se plazi nad Sarajevom, potnikom sporoči, da jih ne bodo mučili z razgledom na bedo in da bodo zato to Zlato dolino BiH hitro preleteli, toda ko se preselimo na tla, postane Sarajevo, v katerem se gnetejo revščina, opustošenje, korupcija, invalidi in otroci, ki se zadevajo z lepilom in eskapističnimi, popotnimi iluzijami, prizorišče medgeneracijskega obračuna - male vojne med predvojno in povojno generacijo.

Ko Fikret (Haris Sijarić), 16-letni reper, na očetovem pogrebu ugotovi, da je oče nekemu tipu dolgoval večjo količino denarja, sklene, da bo dolg povrnil in rešil očetovo dušo, toda njegovi nerodni poskusi, da bi prišel do denarja, se končajo v nadrealistični koaliciji s skorumpiranimi policaji, ki ugrabijo mladenko, da bi pobrali odkupnino. Film Poletje v Zlati dolini, ki za svoje dobro preveč naseda svojemu humorju in svojemu patosu, je zgodba o fantu, ki ugotovi, da je dolg, ki ga ima do očeta, mrtvih rodov in tradicije, le fikcija, toda ves čas igra prav na tiste emocije, ki sinove silijo v odvisnost od očetov, preteklosti in tradicije.

ZA

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: