Woody Allen / Melinda and Melinda
Melinda and Melinda, 2004
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 14, 10. 4. 2005
V elitnem bistroju je intelektualno omizje ravno sredi debate o tem, kaj je življenje - komedija ali tragedija? In še preden rečete Helenini ljubezni, si omizje že zamisli Melindo (Radha Mitchell), obupano, depresivno, samomorilno ločenko, ki se hkrati zateče v dva različna, paralelna, diametrično nasprotna svetova - v “tragičnem” stanovanju jo čaka mladostna prijateljica, jet-set princesa, ki je poročena z votlim, egoističnim, prešuštnim igralcem, v “komičnem” stanovanju pa napeta režiserka, ki je poročena z nevrotičnim, brezposelnim igralcem in ki hoče posneti Sonato o kastraciji.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 14, 10. 4. 2005
V elitnem bistroju je intelektualno omizje ravno sredi debate o tem, kaj je življenje - komedija ali tragedija? In še preden rečete Helenini ljubezni, si omizje že zamisli Melindo (Radha Mitchell), obupano, depresivno, samomorilno ločenko, ki se hkrati zateče v dva različna, paralelna, diametrično nasprotna svetova - v “tragičnem” stanovanju jo čaka mladostna prijateljica, jet-set princesa, ki je poročena z votlim, egoističnim, prešuštnim igralcem, v “komičnem” stanovanju pa napeta režiserka, ki je poročena z nevrotičnim, brezposelnim igralcem in ki hoče posneti Sonato o kastraciji.
Ergo: v prvem stanovanju stanuje Woody Allen, ki imitira Ingmarja Bergmana, v drugem pa Woody Allen, ki imitira Woodyja Allena. Melinda in Melinda je film o analogijah, ki o razliki med tragedijo in komedijo povedo toliko kot party, ki ga pokvari zateženi filozof.
ZADRŽAN