Stephen Kay / Črni mož
Boogeyman, 2005
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 23, 9. 6. 2005
Tim (Barry Watson), urednik neke revije, se po materini smrti vrne domov, v hišo, v kateri je odraščal. Jasno, odraščal je stresno - skupaj z demoni. Črni mož je pač prežal povsod - v omarah, pod posteljo, v kleti, na podstrešju, v pipah. Hiše, v katerih živi srednji razred, so prevelike, predimenzionirane. V njih je preprosto preveč prostora. In ves ta višek prostora - ta višek “sreče”, ta višek patriarhalne “nirvane” srednjega razreda - je vir groze. Navsezadnje, ko je bil Tim star 8 let, je ta višek prostora dobesedno požrl njegovega očeta. Za ljudi običajno rečemo, da se vdrejo v tla - Timov oče se je vdrl v omaro, simbol prosperitete srednjega razreda in ojdipske tesnobe. In ko Tim zdaj sklene, da bo eno noč sam preživel v očetnjavi, se Haunting, Poltergeist in Mora v Ulici brestov zrolajo v dizajnersko grozljivko, ki izgleda tako, kot da je posneta po kakem tisočstranskem špehu Stephena Kinga, od katerega so ohranili le tisto, kar je nujno za zgodbo o tem, da je odraščanje dizajnerska grozljivka.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Marcel Štefančič, jr.
MLADINA, št. 23, 9. 6. 2005
Tim (Barry Watson), urednik neke revije, se po materini smrti vrne domov, v hišo, v kateri je odraščal. Jasno, odraščal je stresno - skupaj z demoni. Črni mož je pač prežal povsod - v omarah, pod posteljo, v kleti, na podstrešju, v pipah. Hiše, v katerih živi srednji razred, so prevelike, predimenzionirane. V njih je preprosto preveč prostora. In ves ta višek prostora - ta višek “sreče”, ta višek patriarhalne “nirvane” srednjega razreda - je vir groze. Navsezadnje, ko je bil Tim star 8 let, je ta višek prostora dobesedno požrl njegovega očeta. Za ljudi običajno rečemo, da se vdrejo v tla - Timov oče se je vdrl v omaro, simbol prosperitete srednjega razreda in ojdipske tesnobe. In ko Tim zdaj sklene, da bo eno noč sam preživel v očetnjavi, se Haunting, Poltergeist in Mora v Ulici brestov zrolajo v dizajnersko grozljivko, ki izgleda tako, kot da je posneta po kakem tisočstranskem špehu Stephena Kinga, od katerega so ohranili le tisto, kar je nujno za zgodbo o tem, da je odraščanje dizajnerska grozljivka.
PROTI