Koliko me ljubiš?

Combien tu m'aimes?, 2005

V Nespodobnem povabilu je dobila Demi Moore milijon dolarjev za eno noč z magnatskim Robertom Redfordom. V francoskem filmu Koliko me ljubiš? dobi Monica Bellucci le 100.000 evrov - in to za en mesec s povsem povprečnim, vsakdanjim, neprivlačnim, neuspešnim, plešastim uradničkom po imenu Francois (Bernard Campan). Monica Bellucci je prostitutka - Francois je na loteriji zadel 100.000 evrov.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

V Nespodobnem povabilu je dobila Demi Moore milijon dolarjev za eno noč z magnatskim Robertom Redfordom. V francoskem filmu Koliko me ljubiš? dobi Monica Bellucci le 100.000 evrov - in to za en mesec s povsem povprečnim, vsakdanjim, neprivlačnim, neuspešnim, plešastim uradničkom po imenu Francois (Bernard Campan). Monica Bellucci je prostitutka - Francois je na loteriji zadel 100.000 evrov.

Ko njuno “zakonsko” igro pregrizne njen zvodnik (Gerard Depardieu), ki hoče svoj delež, film preskoči v bizarno farso, v kateri so vse replike, vsi kadri in vse glasbene točke prirejeni oblinam Monice Bellucci. Toda ironija je v tem, da skuša Bertrand Blier, avtor mnogih “transgresivnih” pop klasik a la Plesalci valčkov, Pripravite robčke in Očim, njeno goloto z vsemogočimi - pogosto povsem prisiljenimi, artificielnimi - “triki” skriti, jasno, tendenciozno, kot da bi skušal gledalca kaznovati za to, ker je mislil, da je kupil karto za peep-show, ker torej v Monici Bellucci vidi le “meso”, le seks, le rajcačico, le kurbo.

Toda iskreno rečeno, to kljub vsem “ganljivim” meditacijam o ljubezni in srcu, ki je prešibko za prebučne orgazme, ni ravno film, v katerem bi lahko gledalec začutil njeno “notranjost”... ee, njeno “sveto ženskost”, prej narobe - seks ji pristoji bolje kot ljubezen. Film skuša parodirati gledalčevo percepcijo Monice Bellucci - tako kot skuša Da Vincijeva šifra parodirati cerkveno percepcijo Marije Magdalene, ki Belluccijevi ni tuja.

ZADRŽAN