Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 51  |  Kultura  |  Film

Zgodba o Kristusovem rojstvu

The Nativity Story, 2006

Kaj je največji greh filma? To, da je predvidljiv. Bolj ko je film predvidljiv, slabše zanj. In zdaj pazite: je kaj bolj predvidljivega od filma, posnetega po Bibliji? Točno, nič ni bolj predvidljivega. Kar nas pripelje do Zgodbe o Kristusovem rojstvu, ki je nekaj takega kot anti-Pasijon: kot pove že naslov, ne gre za film o Kristusovem križanju, ampak za film o Kristusovem rojstvu. In v tem je problem: obe verziji, Pasijon in anti-Pasijon, sta totalno predvidljivi, toda Zgodba o Kristusovem rojstvu ima še dodaten problem - Kristusovo rojstvo ni tako žmohtno in tako kontroverzno kot Kristusova smrt.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 51  |  Kultura  |  Film

Kaj je največji greh filma? To, da je predvidljiv. Bolj ko je film predvidljiv, slabše zanj. In zdaj pazite: je kaj bolj predvidljivega od filma, posnetega po Bibliji? Točno, nič ni bolj predvidljivega. Kar nas pripelje do Zgodbe o Kristusovem rojstvu, ki je nekaj takega kot anti-Pasijon: kot pove že naslov, ne gre za film o Kristusovem križanju, ampak za film o Kristusovem rojstvu. In v tem je problem: obe verziji, Pasijon in anti-Pasijon, sta totalno predvidljivi, toda Zgodba o Kristusovem rojstvu ima še dodaten problem - Kristusovo rojstvo ni tako žmohtno in tako kontroverzno kot Kristusova smrt.

Ne rečem, da ni enigmatično, saj veste, nadangel Gabriel devici Mariji (Keisha Castle-Hughes) na lepem razkrije, da jo bo brezmadežno impregniral Sveti duh in da bo rodila Jezusa, toda ta “zgodba” je tako dolgočasna in monotona kot pot od Nazareta do Betlehema. Še huje, ta “zgodba” je tako dolgočasna in monotona, da sta jo ignorirala celo dva evangelista, Marko in Janez, ki sta bila očitno voljna verjeti vse, le tega ne, da so si samske najstnice leta nič lahko privoščile oploditev z biomedicinsko pomočjo.

PROTI