• NEDELJA, PREKLETA NEDELJA

    Za vsako ceno Več

  • 11. 9. 2000  |  Mladina 37  |  Kultura  |  Film

    SLO-VID-BORZA

    Cahill (1973): Šerif John Wayne, zakon & red divjega zahoda, ugotovi, da sta njegova sinova, Gary Grimes & Clay O'Brien, na poti v podzemlje, toda hej, kdo je dobri stari Duke, da ne bi mogel ukrotiti kontrakulture. Okej vestern, čeprav za svoje dobro preveč shematičen in pridigarski. Stranska ekipa, ki jo vodijo Neville Brand, Royal Dano, Paul Fix & George Kennedy, je čista... Več

  • PSIHO

    Eye of the Beholder, 2000 Več

  • 4. 9. 2000  |  Mladina 36  |  Kultura  |  Film

    SLO-VID-BORZA

    Pravi zločin (True Crime): Clint Eastwood je odrežiral tole fino, kompleksno dramo in odigral propadlega, apatičnega, flegmatičnega reporterja, ki se mu zdi, da je na smrt obsojeni črnec nedolžen. Njegov boj s časom je čisti original, daleč od h'woodskih standardov. Plus Isaiah Washington, Diane Venora & Denis Leary. Več

  • BREZ OBRAZA

    Woo-Woo Kid & njegov Bond... James Bond

    Misija nemogoče 2 Več

  • 28. 8. 2000  |  Mladina 35  |  Kultura  |  Film

    SLO-VID-BORZA

    Globoka modrina : Morskemu psu genom stopi v žrelo in začne se velika morska odštevanka. Efekten, domiselen, mestoma luciden, predvsem pa originalno srhljiv šoker Rennyja Harlina. Samuel L. Jackson, Saffron Burrows, Thomas Jane & LL Cool J. * Divji Wild West : Will Smith & Kevin Kline minirata paraplegika, ki hoče razdružiti ZDA. Zelo upehana farsa, ki adrenalin le imitira. Več

  • Stari sablji

    Walter

    Jack Lemmon na koncu legendarne komedije Nekateri so za vroče besno odvrže lasuljo, opusti ženski glas in svojemu vztrajnemu snubcu, magnatu Osgoodu, zatrobenta: " Ampak ne razumeš - jaz sem moški! " Snubec sicer stoično odvrne, da ni nihče popoln, toda to situacijo je najbolje izkoristil Walter Matthau : v komedijah z Lemmonom je le brezobzirno izkoristil to, da je Lemmon ženska. Več

  • Film

    28 dni Več

  • Marcel Štefančič jr.

    21. 2. 2014  |  Kultura  |  Film

    Pompeji

    Pod Vezuovom umre na tisoče ljudi, vam je pa vseeno. Videli ste Dantejev vrh – navijali ste za Pierca Brosnana. Videli ste Vulkan – navijali ste za Tommy Leeja Jonesa. Tu pa navijate za vulkan. Vulkan kaže več življenja in več emocij kot liki. Pompeji so film, ki so mu liki le v napoto. In ki komaj čaka, da vsi ti pompejanski liki enkrat za vedno obmolknejo. Liki so namreč le skice, le karikature, le cifre, le imena – scenaristi se s karakterizacijami niso ravno pretegnili. A le zakaj bi se? Saj so vedeli, da jih itak čaka kolektivna smrt, apokaliptični izbruh Vezuva. Vnaprej so jih odpisali, ker so vedeli, da so obsojeni na smrt. Zakaj bi se torej mučili z njimi? Kar pa velja tudi za sam film: le zakaj bi se mučili z njim, če pa bo na koncu vse odplaknil Vezuv? Pompeji so film, ki je v napoto samemu sebi. Tako kot so filmi v napovednikih v napoto samim sebi. Sodobni napovedniki še najbolj spominjajo na filme, polne lukenj. Pompeji izgledajo kot napovednik za TV-serije Spartak, Igra prestolov in Rim. Stari Rimljani, Pompejanci in Kelti celo govorijo tako kot naratorji napovednikov. Dahne nekdo: “To je Kelt! Pravijo, da je zadnji svoje vrste.” Šur. Reklamne slogane so izumili leta 79, ko je Vezuv pokopal Pompeje. Le sandale si natakneš, pa že lahko trobezljaš, da je izbruh vulkana glas Boga. Kar – ironično! – tudi je: film kaznuje samega sebe. Od dialogov je tu bolj komična le še smrt. Več