Plošča / Tom Waits: Bad As Me
2011, Anti/Matrix Music
Max Modic
MLADINA, št. 44, 4. 11. 2011
+ + + +
Kathleen Brennan, Tomova dolgoletna spremljevalka, producentka in soavtorica, je potrebovala celih sedem let, da je raskavega poeta zakajenih pubov nagnala nazaj v studio, kjer mu je v družbi gostujočih prvoligaških muzikantov, od Marca Ribota in Keitha Richardsa do Charlieja Musselwhita, naposled uspelo ustvariti album, ki iz pozabe izbrska tistega dobrega starega Toma Waitsa iz obdobja avtorskih presežkov, zbranih na izjemni trilogiji Swordfishtrombones, Rain Dogs in Frank's Wild Years. Bad As Me je gladko tekoča, plemenito hreščeča in žanrsko odrezava kolekcija trinajstih jedrnatih ameriških utrinkov (najdaljša pesem traja le nekaj več kot štiri minute) iz časov, ko je bil ameriški sen še konvertibilna valuta. Spodbudno in nostalgično hkrati.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Max Modic
MLADINA, št. 44, 4. 11. 2011
+ + + +
Kathleen Brennan, Tomova dolgoletna spremljevalka, producentka in soavtorica, je potrebovala celih sedem let, da je raskavega poeta zakajenih pubov nagnala nazaj v studio, kjer mu je v družbi gostujočih prvoligaških muzikantov, od Marca Ribota in Keitha Richardsa do Charlieja Musselwhita, naposled uspelo ustvariti album, ki iz pozabe izbrska tistega dobrega starega Toma Waitsa iz obdobja avtorskih presežkov, zbranih na izjemni trilogiji Swordfishtrombones, Rain Dogs in Frank's Wild Years. Bad As Me je gladko tekoča, plemenito hreščeča in žanrsko odrezava kolekcija trinajstih jedrnatih ameriških utrinkov (najdaljša pesem traja le nekaj več kot štiri minute) iz časov, ko je bil ameriški sen še konvertibilna valuta. Spodbudno in nostalgično hkrati.