Tjaša Zajc

9. 12. 2011  |  Mladina 49  |  Družba  |  Ekonomija

Bezpečna hračka*?

Zakaj v Sloveniji ni kampanje evropske komisije, ki opozarja na previdnost pri nakupu igrač? (* varna igrača)

Evropska komisija je začela kampanjo ozaveščanja o varnosti igrač. Pripravili so spot, ki ga bodo predvajale televizije v EU, v nekaterih državah bodo ob nakupu igrač delili letake z varnostnimi nasveti, naj bodo otroci med igro nadzorovani, naj uporabljajo zaščitno opremo, naj bodo starši pozorni na oznako CE na igračah in naj za majhne otroke ne kupujejo igrač z majhnimi in ostrimi delci.

Če spota ali brošur pri nas niste opazili, je to zato, ker kampanje v Sloveniji še ni. Kot so zapisali pri Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS), slovenske televizije pri tem ne sodelujejo, spot si je mogoče ogledati zgolj na spletni strani komisije.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.