Saša Eržen

 |  Mladina 47  |  Kultura  |  Hudo

Pozabljeni oglas

Prastare zadnje novice

© Saša Eržen

Novice so hitro pokvarljivo blago, zato tiskani časopisi v tekmi za ažurnost z digitalnimi mediji potegnejo kratko in zato vsi furajo tudi svoje spletne različice.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Saša Eržen

 |  Mladina 47  |  Kultura  |  Hudo

© Saša Eržen

Novice so hitro pokvarljivo blago, zato tiskani časopisi v tekmi za ažurnost z digitalnimi mediji potegnejo kratko in zato vsi furajo tudi svoje spletne različice.

Časniku Delo je uspelo postaviti svojevrsten rekord pri staranju novic. Oglas, ki promovira branje elektronske različice časopisa s pomočjo pametnih telefonov, so očitno izdelali pred letom in pol, zato bralce še danes nagovarja z novicami iz tistega časa.

Vizualni del oglasa prikazuje dlan s telefonom, ki ima na ekranu nekaj novic iz rubrike Zadnje novice, kot so jih objavili v torek, 12. aprila 2011, malo čez poldne. Prva oziroma zadnja novica tako govori o osamljenem Gadafiju, ki je sicer že več kot leto dni mrtev. Kar izvirno, če ne celo drzno, je s poldrugo leto starimi vestmi nagovarjati ljudi, naj med zaznamke na svojem telefonu vnesejo prenovljeno Delovo mobilno stran. Zadevo gre bržkone pripisati malomarnosti, lenobi, brezbrižnosti ali pa temu, da na Delu prezrejo lastne oglase.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.