Plošča / Matias Aguayo: The Visitor

2013, Cómeme

Goran Kompoš
MLADINA, št. 29, 19. 7. 2013

+ + + + +

V Čilu rojen in v Berlinu klubsko izobražen producent je s tretjim dolgometražcem ponudil logično nadgradnjo neulovljivega izraza, ki se na eni strani spogleduje s technom in housom, na drugi pa z vokalnimi ekshibicijami tudi v popu. Aguayo sicer res ni klasično izpopolnjen pevec, toda potem ko je pred tremi leti glas posodil zasedbi Battles, ga je v tej vlogi spoznala tudi širše občinstvo. Eksotični, igrivi vokali močno zaznamujejo tudi novo ploščo, na kateri je mojstrsko združil karnevalskost svojih razvpitih latinskoameriških uličnih partijev in zahodnjaških razgibanih plesnih ritmov, ki jih je ukrojil s pomočjo kolegov s svoje vse bolj cenjene založbe Cómeme. Techno za sladokusce in pop za avanturiste na enem letošnjih najzanimivejših albumov.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Javna pamet

Jože Vogrinc: Priznajmo Palestince in Palestinke!

Mera dejanskega priznavanja suverenosti Palestine je odnos do njenih državljanov in državljank

Teden

Nedopustne grožnje

Pravnomočna obsodilna sodba zaradi grožnje novinarju Eriku Valenčiču 

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice