22. 11. 2013 | Mladina 47 | Družba
Deset tisoč evrov za Tino Maze
Smučarka, soline in prijazna Slovenija
Tina na solinah
© Aleš Fevžar
»Reklama je precej švoh. Ne vem, kaj lahko tujec razbere iz kupa soli, parih letal in piranskega pomola.« »Res je zamisel super. So pa spacali to skupaj, kot da bi se učili pri brucih na AGRFT.« To sta le dve izmed najbolj »všečkanih« mnenj pod člankoma, ki na MMC-ju RTV Slovenija predstavljata nove reklamne spote Javne agencije Spirit, s katerimi ta tujce nagovarja, naj obiščejo Slovenijo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
22. 11. 2013 | Mladina 47 | Družba
Tina na solinah
© Aleš Fevžar
»Reklama je precej švoh. Ne vem, kaj lahko tujec razbere iz kupa soli, parih letal in piranskega pomola.« »Res je zamisel super. So pa spacali to skupaj, kot da bi se učili pri brucih na AGRFT.« To sta le dve izmed najbolj »všečkanih« mnenj pod člankoma, ki na MMC-ju RTV Slovenija predstavljata nove reklamne spote Javne agencije Spirit, s katerimi ta tujce nagovarja, naj obiščejo Slovenijo.
V oglasih nastopa smučarka Tina Maze. V Sečoveljskih solinah se sprehaja po kupu soli, ki je videti kot sneg. Oranžna obleka, delo oblikovalca Alana Hranitelja, plapola na letališču v Portorožu in v središču Ljubljane. V angleščini, nemščini in italijanščini Mazejeva morebitne obiskovalce Slovenije malce nerodno, saj za igranje ni ravno strokovnjakinja, nagovori še iz zdravilišča in z Bleda.
»Zgodba o zeleni, aktivni in zdravi Sloveniji združuje komuniciranje trajnostnega turizma v povezavi z aktivnim življenjskim slogom – športom,« so zgodbo v oglasih pojasnili pri Spiritu. Mazejevo pa so izbrali, ker je med slovenskimi športniki najbolj prepoznavna. »Naša prelepa dežela in narava v nekaj urah omogočata smučanje na vrhovih in v naslednjem trenutku ponujata skok v morje. Eden mojih najlepših dni je bil prav tak spomladanski dan: zjutraj smučanje, popoldne kopalke na sončku ob morju. Zato ni prisoten niti en dvom, ko s ponosom predstavljam biser narave, Slovenijo,« je na blogu zapisala smučarka.
Njen nastop v videih in drugem promocijskem gradivu, ki že kroži po medijih in reklamnih panojih ciljnih držav, je državni proračun stal deset tisoč evrov. Produkcijo več 30-sekundnih oglasov, ki se razlikujejo le po zaključnih kadrih, pa so pri Spiritu za še dodatnih 48.500 evrov zaupali podjetju Cebram, ki je za ukinjeno Slovensko turistično organizacijo – to je nadomestila prav nova agencija Spirit Slovenija – pred tremi leti pripravilo promocijske oglase za slogan I feel Slovenia. V ta skupni znesek niso vštete dodatne oglaševalske aktivnosti, ki naj bi sledile izdelavi spota.
Pri Spiritu na očitke, da gre za diletantske oglasne spote, odgovarjajo, da so »od strokovne in širše javnosti prejeli pozitiven odziv«.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.
Pisma bralcev
Denis Vičič, Mladina
Deset tisoč evrov za Tino Maze
Popravek Več