Deset tisoč evrov za Tino Maze

Popravek

V prispevku »Deset tisoč evrov za Tino Maze«, objavljenem 22. 11. 2013 v 47. številki Mladine, sem napačno navedel, da je Javna agencija Spirit za izdelavo večih oglasov za promocijo slovenskega turizma, v katerih nastopa Tina Maze, podjetju Cebram plačala 48.500 evrov. V resnici so za to porabili 44.431 evrov, več je bilo tudi izvajalcev storitev. Podjetje Cebram je tako prejelo 24.132 evrov, podjetje White Balance 15.700 evrov, še 4599 evrov pa Agencija Celinka. Zneski vključujejo DDV. V Javni agenciji Spirit poudarjajo še, da je bilo posnetih oglasov 46 in da niso le 30-sekundni, ampak tudi 20-sekundni.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.