Kritika / Pepelka
Cinderella, 2015
Kenneth Branagh
Pogumna.
Pogumna.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Disneyjeva Pepelka izgleda kot odgovor na vse tiste revizije Pepelke, ki smo jih videli zadnja leta. Še bolj dramatično: Disneyjeva Pepelka izgleda kot odgovor na Disneyjevo Zlohotnico, ki je subvertirala in modernizirala “klasično” interpretacijo Pepelke. Pred nami je torej revizija revizije, reboot reboota, ali bolje rečeno, vrnitev h koreninam – k Disneyjevi risanki Pepelka (1950).
Najnovejša Pepelka ni namreč nič drugega kot igrana verzija animirane “klasike” (ja, s state-of-the-art kostumi, state-of-the-art scenografijo, state-of-the-art barvami, state-of-the-art plesom, state-of-the-art recitiranji “pravljičnih” replik, mačehinim state-of-the-art kanaliziranjem Cruelle De Vil ipd.), zato pričakujte tudi klasično sporočilo: za žensko je vsak moški “pravi”, pač princ, ne glede na to, kakšen je, kar pomeni, da mora z njim ostati do konca svojih dni. Pogum!
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi