Urša Marn

29. 5. 2015  |  Mladina 22  |  Ekonomija

Privatizacijska manija

Medijsko navijanje za prodajo Pošte Slovenije

Britanci so protestirali proti prodaji pošte, neuspešno, a njihova opozorila so se izkazala za utemeljena

Britanci so protestirali proti prodaji pošte, neuspešno, a njihova opozorila so se izkazala za utemeljena
© Profimedia

Da pri prodaji državnih podjetij vztraja vlada, je morda celo razumljivo, saj naj bi potrebovala denar za zmanjšanje javnega dolga. Za prodajo državnih podjetij pa vneto navijajo tudi nekateri slovenski mediji, na primer časnik Finance. Ta meni, da bi morali privatizirati tudi Pošto Slovenije, kajti šele, ko bi bila ta v zasebni lasti, bi državljanom zagotavljala kakovostne in zaupanja vredne poštne storitve in imela velike dobičke. Pravijo, da je Pošta izgubila fokus, saj v svojih poslovalnicah prodaja tudi res čudaške artikle, toda ključni razlog za prodajo naj ne bi bili bizarni izdelki ali neprijazni uslužbenci pri okencih, pač pa poslovni rezultati.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.