Jazz Slovenia 2015: Čas za improvizacijo

Spoštovani gospod Smerkol,

Zapis v oceni kompilacije Jazz Slovenia 2015: Čas za improvizacijo (objavljeni v letošnji 32. številki Mladine), po katerem se »predstavniki mlade slovenske jazzovske ustvarjalnosti šolajo na mednarodno priznanih šolah jazza in improvizirane glasbe«, ni bil namenjen omalovaževanju Oddelka za jazz Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana, za katerega dobro vem, da obstaja in proizvaja kakovostne mlade glasbenike. Kvečjemu je šlo za priznanje, kar bi se dalo sklepati iz konteksta celotnega besedila. Zato bi na tem mestu objavil popravek – s tem sem mislil na akademsko raven izobrazbe in predvsem na uspehe mladih slovenskih jazzovskih glasbenikov, ki jih ti dosegajo v tujini. Verjamem, da ste bili prizadeti, ker v recenziji nisem omenil vaše institucije. Toda v recenziji se res nisem ukvarjal z vašo šolo, za katero verjamem, da ima velike zasluge pri popularizaciji jazza, tako doma kakor v tujini. Jazz pa v Sloveniji obstaja že dolga leta, in da, med poplavo ostalih žanrov in podžanrov je precej marginaliziran, v vseh večjih domačih medijih. Namen mojega pisanja je ravno v tem – predstaviti širšemu bralstvu, kolikor se pač da, tudi takšne oblike glasbenega ustvarjanja in pomagati tisti peščici jazzovskih navdušencev, ki se z organizacijo tovrstnih glasbenih dogodkov in izdajanjem glasbe ukvarjajo, večinoma iz čiste ljubezni do jazza in sodobne improvizirane glasbe. Po drugi strani pa namen Mladinine rubrike Plošče ni predstavitev institucij, temveč glasbenikov in njihovih izdaj. V naši rubriki so institucije res marginalnega pomena.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.