Uredništvo

7. 6. 2016  |  Družba

Kriza resnih medijev kot gojišče za prikrito oglaševanje

Neoznačen oglasni članek za Mercator. NeDelo, 24. aprila na strani 8.

Neoznačen oglasni članek za Mercator. NeDelo, 24. aprila na strani 8.
© Delo

V zadnjem času je veliko govora o medijski prostituciji. A tisto najbrž edino resnično so številni mediji zamolčali. Zakaj? Digitalna revolucija in kriza resnih medijev sta namreč gojišče za prikrito oglaševanje in razprodajo kredibilnosti. O tem je v Mladini pisal Staš Zgonik. Članek so sprožile nedavne naslovnice treh največjih »resnih« slovenskih dnevnih časopisov. Da bi videli, kaj novega se je zgodilo v državi, so namesto tega na naslovnicah Dela, Dnevnika in Večera pričakala oglasna besedila za Mercator. Na vseh treh naslovnicah so bile enake fotografije in enaka promocijska besedila. In to v formatu, ki je ravno dovolj podoben, da bralca lahko zavede, in ravno toliko minimalno drugačen, da se je mogoče vsaj za silo braniti očitkov o prikritem oglaševanju. Če se je bralec dovolj potrudil, je lahko v kotu strani našel celo majhen napis, da gre za oglaševalsko vsebino. In zato naj v tem ne bi bilo nič spornega.

Članek Medijska prostitucija si lahko v celoti preberete tu

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.