Goran Kompoš

15. 7. 2016  |  Mladina 28  |  Kultura

Rejvanje pod kitajskim Eifflom

Zakaj je Romain Gavras eden najboljših aktualnih režiserjev videospotov in zakaj ni presenečenje, da je spot zdaj naredil tudi za Jamieja xx?

Prizor iz videospota za komad Gosh: tek množice  po skoraj zapuščenem kitajskem »Parizu«

Prizor iz videospota za komad Gosh: tek množice po skoraj zapuščenem kitajskem »Parizu«

O tem, da je šlo za zahteven, velikopotezen podvig, ni nobenega dvoma. Zato da bi posnel petminutni videospot za skladbo Gosh Jamieja xx, je Romain Gavras odpotoval na skrajni vzhod Kitajske in tam angažiral štiristo igralcev (in upravljalca brezpilotnega letala). Za prizorišče si je izbral mesto Tianducheng, na novo zgrajeno, pomanjšano različico Pariza, v katerem naj bi zaživelo deset tisoč ljudi. Ker pa so bili načrti kitajskih oblastnikov očitno diametralno nasprotni z ekonomskim statusom prebivalcev, je Tianducheng postal še eno mesto duhov. Velike stanovanjske stavbe, avenije in rjasta kopija Eifflovega stolpa zdaj samevajo, prerašča jih rastlinje, vse to pa je bila tako rekoč idealna kulisa za Gavrasovo upodobitev distopične prihodnosti. Brez posebnih efektov in računalniške grafike, le z dobrim koreografom.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.