Film / Pirati s Karibov: Salazarjevo maščevanje

Pirates of the Caribbean: Salazar’s Revenge, 2017, Joachim Rønning & Espen Sandberg

Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 22, 2. 6. 2017

proti

Vsi odtenki sive.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 22, 2. 6. 2017

proti

Vsi odtenki sive.

Johnny Depp je še vedno videti tako, kot da so ga ravno potegnili iz pepelnika, toda v prejšnjih Piratih s Karibov je idiotskega Jacka Sparrowa sestavil iz impersonacij svojih najljubših person, Keitha Richardsa, Marlona Branda in Hunterja Thompsona, zdaj, v petih Piratih (ki so stali 230 milijonov dolarjev), pa je dodal še impersonacijo Anastasie Steele, bejbe iz Petdesetih odtenkov sive – lep kos filma je namreč uklenjen.

Tudi replike so na ravni »rdeče mučilne sobe«, sam film – z vsem »magičnim« digitalnim direndajem, iskanjem »magičnega« izgubljenega zaklada, razbijanjem »magičnih« prekletstev, »magičnim« ladijskim truščem, »magičnim« otoškim turizmom, »magično« Galilejevo šifro, »magičnim« eksterminatorjem piratov (Javier Bardem) in »magičnimi« hormoni nove generacije, ki jo pilotira Henry Turner (Brenton Thwaites), sin Orlanda Blooma in Keire Knightley – pa je tako bučen kot »fuk stoletja«. A tu vsaj vidite, kaj manjka Petdesetim odtenkom sive – zombiji. Peti Pirati so film, ki s svojim neprestanim sklicevanjem na »magičnost« prikriva, da je bil že stokrat viden, s svojo hiperaktivnostjo pa, da je mrtev.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Spomenka Hribar / Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.